Skravletråd September

Gaaah!! Blir irritert på det late mannebeinet her i huset, eneste han har gjort idag er å lage middag. Ellers har han ligget å halvsovet på sofaen mens jeg har ryddet og underholdt lille. Han la knapt merke til at hun stupte ut av sofaen og ned i lekekassa :@

Så jeg sa hvis du ikke føler for å være pappa idag så kan du heller gå ut å komme tilbake når du føler for å være pappa!!

Pasta carbonara :D
Frøkna elsker det når jeg lager det.
For å si det slik, jeg er ikke noe flink til å lage Pasta carbonara, men hun virkelig elsker pasta med eggerøre og bacon :P

Jeg tror du er kjempe flink til å lage det :D duu er jo en reser på mat ;) her var det veldig enkelt med torp pose :p
Jeg prøver å lage fra grunnen.
Uansett hvor flink man er til å lage mat er det alltid noe man strever med, for meg er det carbonara...
Venter aldri lenge nok med å ha sausen over pastaen og da blir det eggerøre :P

Gaaah!! Blir irritert på det late mannebeinet her i huset, eneste han har gjort idag er å lage middag. Ellers har han ligget å halvsovet på sofaen mens jeg har ryddet og underholdt lille. Han la knapt merke til at hun stupte ut av sofaen og ned i lekekassa :@

Så jeg sa hvis du ikke føler for å være pappa idag så kan du heller gå ut å komme tilbake når du føler for å være pappa!!
Godt sagt !

God ettermiddag.

Jeg sitter her med maserier selv etter to Paracet og en god dusj! Irriterende!!!

Jeg prøver å lage fra grunnen.
Uansett hvor flink man er til å lage mat er det alltid noe man strever med, for meg er det carbonara...
Venter aldri lenge nok med å ha sausen over pastaen og da blir det eggerøre :P
Vi hadde ikke alt :p så var det så dårlig utvalg på den søndagsåpne butikken, altså den butikken er jo sorgens kapittel :p

Back
Topp