Ja Det skjønner jeg. Man får det jo til å gå Når man ikke har annet valg. Men må være frustrerende åVar pyton men det gikk nå det også på sitt vis
Glad det bare var ett år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja Det skjønner jeg. Man får det jo til å gå Når man ikke har annet valg. Men må være frustrerende åVar pyton men det gikk nå det også på sitt vis
Glad det bare var ett år
Pasta carbonaraHva spiser dere idag?![]()
Frøkna elsker det når jeg lager det.Pasta carbonara![]()
Jeg tror du er kjempe flink til å lage detFrøkna elsker det når jeg lager det.
For å si det slik, jeg er ikke noe flink til å lage Pasta carbonara, men hun virkelig elsker pasta med eggerøre og bacon![]()
Jeg prøver å lage fra grunnen.Jeg tror du er kjempe flink til å lage detduu er jo en reser på mat
her var det veldig enkelt med torp pose
![]()
Godt sagt !Gaaah!! Blir irritert på det late mannebeinet her i huset, eneste han har gjort idag er å lage middag. Ellers har han ligget å halvsovet på sofaen mens jeg har ryddet og underholdt lille. Han la knapt merke til at hun stupte ut av sofaen og ned i lekekassa![]()
Så jeg sa hvis du ikke føler for å være pappa idag så kan du heller gå ut å komme tilbake når du føler for å være pappa!!
Hvem har du gitt tilsnakk til?Utrolig hvordan litt tilsnakk funker![]()
Oi, er det tia for å føde snart ?God ettermiddag.
Jeg sitter her med maserier selv etter to Paracet og en god dusj! Irriterende!!!
Så slitsomt, er vel også litt tidlig for at den kan komme nå også, er det ikke?God ettermiddag.
Jeg sitter her med maserier selv etter to Paracet og en god dusj! Irriterende!!!
Vi hadde ikke altJeg prøver å lage fra grunnen.
Uansett hvor flink man er til å lage mat er det alltid noe man strever med, for meg er det carbonara...
Venter aldri lenge nok med å ha sausen over pastaen og da blir det eggerøre![]()
Godt det fungerte!Utrolig hvordan litt tilsnakk funker![]()
Det var det helt klartJa Det skjønner jeg. Man får det jo til å gå Når man ikke har annet valg. Men må være frustrerende å
Ja det er noe dritt :-(Alltid kjedelig når man ikke kan nyte finvær![]()
Oj såpass jaGod ettermiddag.
Huff, da er det bra det snart er kveld ;-)Går trill rundt for meg![]()
NettoppHehe, aldri så galt at det ikke er godt for noe![]()