Flinke dere har værtHei jenter :-D Hatt en bra helg? Vi har malt hele helgen, og fått igjen lille idag. Deilig å se henne igjen! ❤ Men hun er forkjølet IGJEN. Det er litt kjipt.
God bedring til frøken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flinke dere har værtHei jenter :-D Hatt en bra helg? Vi har malt hele helgen, og fått igjen lille idag. Deilig å se henne igjen! ❤ Men hun er forkjølet IGJEN. Det er litt kjipt.
Kjenner til det:-DEr så morro med småttiser som er trøtte. Mens om IKKE i livet vil sove![]()
Mannen maler, og jeg passer på lilleHei damer! Hva gjør dere idag da?
Ikke så bra. Jeg har vært inne hos min svigerbror på sykehuset. Sagt mitt eventuelle hade. Vi ønsker at han skal få gå bort. Han ønsker det.
Raker litt uteTakk for detgjør på?
Jaaa, det synes vi også :-D Maler hele huset ute :-OFlinke dere har værthva maler dere?
God bedring til frøken![]()
Fått gjort litt daSå effektiv du har vært
Her sløves det barehar fått vasket 3 maskiner med klær da
![]()
Ooh, litt av en jobbJaaa, det synes vi også :-D Maler hele huset ute :-O
Hva spiser dere idag?Fått gjort litt danå er det snart middag
herreguuuud jeg er såå sulten
![]()
Kos dere masse i kveldDer kom mannen hjem ! Lykke! Barnefri resten av kvelden![]()
Der kom mannen hjem ! Lykke! Barnefri resten av kvelden![]()
Kos dere masse i kveld![]()
TakkHørtes deilig ut.
Håper du får en fin kveld![]()
Er vel som regel det på dagtid søndag?![]()
Man har jo ikke noe valg når man er aleneTakker sliten nå ! Tærer på å være alene i 3 dager med unge. Creds til alene mødre altså
Nei det er santMan har jo ikke noe valg når man er alene
![]()
Klart man bøir men man må jo gå dagene til å gå rundt uansettNei det er santmen de må jo bli slitne de å
Høres slitsomt ut. Derfor jeg sier creds til deKlart man bøir men man må jo gå dagene til å gå rundt uansett
Selv var jeg dausliten å gikk på en skikkelig smell men så hadde jeg en unhe som var syk hver uke, som sleit med hørsel og vekt
Ørten timer hos barneleger osv
Masse tester
Var pyton men det gikk nå det også på sitt visHøres slitsomt ut. Derfor jeg sier creds til de