Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er festligEr så morro med småttiser som er trøtte. Mens om IKKE i livet vil sove![]()
Nam, hva fyller du med?Da har jeg satt en deigskal lage fylte horn når snuppa sover. Så er det ut på lekeplassen etterpå
![]()
Det skulle jeg gjerne ha gjortHaha du har ikke det nei, for om du hadde hatt det kunne du kommet hit og trylle litt for meg![]()
Deilig når det går lettTok 30 sek før snuppa sovna
Det skulle jeg gjerne ha gjort
Barna friske?
HalloHei damer! Hva gjør dere idag da?
Vi hadde lapper til lunsj igårskulle nok ha satt på en klesvask![]()
Meeeeen! sitter jo her fremdeles
tenkte kanksje lage noen lapper til lunsj.
Nydelig turvenn du harNei.
Prøvde å laste opp bilde av turvennen min i går.
Ser ut som om det går nå
![]()
Så effektiv du har værtGod formiddag søta
Jeg kastet mannen på dør, neida jeg sendte han på treninglille har sovet i nesten 2 timer så jeg har rydda og vaska litt. Fant frokosten til frøkna på diverse plasser i leiligheten
Vi skal vel ut senere å få oss litt lufthva med dere??
Huff så fælt :-(Begynner med småklaging den ene dagen. Så eskalerer det dag 2 må jeg stort sett hente henne hjem. I løpet av natten derfra og ut ligger hun i fosterstilling og hyler i smerte når anfallene kommer. Spiser lite eller ingenting. Ligger bare rett ut på sofaen eller i senga si. 2 dager etter at det har tatt skikkelig overhånd begynner hun å kaste opp.
Alt hun putter under kommer opp etter 30 min. 1-2 dager senere er det over. Å forsvinner like plutselig som fet kommer.
Ja det er ikke noe godt. Sliter med å finne medisiner.
Hei heiGod ettermiddag![]()
Helt nydelig i Vestfold i dagSer ut som det blir varmt å deilig i dag å![]()
Hektisk lørdag hos dere med aktiviteterFar og sønn sendt på fotballskole. En som instruktør da ;-)
Siste dagen i dag, 11-15.
Mellomste ute og leker, må snart ropes inn, hun skal skifte og pakke gaver, skal i dobbelt-bursdsag 12-14. Så bare meg og vesla her et par timer da.
Er vel som regel det på dagtid søndag?Takk for det. Er sykt rolig så langt.
Rolig dag hos dere ogsåKnøtte sover sin andre lur i dag. Mannen og Vesla slapper av i sofaen. Å jeg sitter her litt mens jeg venter på at oppvask og vaskemaskin skal bli ferdig
Hektisk lørdag hos dere med aktiviteter
Her er det dønn rolig...
Selvfølgelig er det søndag!!Er det ikke blitt søndag nå?
Bra dere koser dereKaffe og vaffel er godt altså. Pappa og jeg ble enige om å kalle det kaffel heretter![]()