Skravletråd September

Det skulle jeg gjerne ha gjort:P
Barna friske?

Tja friske nok :P Eldste har gått over til en fryktelig irriterende hoste. Mens yngste bare har litt forhøyet temp, mer sliten, slimete og hes. Men kanskje ikke rart han er litt sliten, han hoster jo en del spesielt på natta. Så jeg er faktisk usikker på om jeg skal sende han i barnehagen i morra (og dermed så blir han nok hjemme :P ).

Nei.
Prøvde å laste opp bilde av turvennen min i går.
Ser ut som om det går nå
94e3ffc3c27b62b4ff27de115d6baf82
Nydelig turvenn du har❤️

God formiddag søta :)
Jeg kastet mannen på dør, neida jeg sendte han på trening ;) lille har sovet i nesten 2 timer så jeg har rydda og vaska litt. Fant frokosten til frøkna på diverse plasser i leiligheten :p

Vi skal vel ut senere å få oss litt luft :) hva med dere??
Så effektiv du har vært:D
Her sløves det bare:P har fått vasket 3 maskiner med klær da:)

Begynner med småklaging den ene dagen. Så eskalerer det dag 2 må jeg stort sett hente henne hjem. I løpet av natten derfra og ut ligger hun i fosterstilling og hyler i smerte når anfallene kommer. Spiser lite eller ingenting. Ligger bare rett ut på sofaen eller i senga si. 2 dager etter at det har tatt skikkelig overhånd begynner hun å kaste opp.
Alt hun putter under kommer opp etter 30 min. 1-2 dager senere er det over. Å forsvinner like plutselig som fet kommer.

Ja det er ikke noe godt. Sliter med å finne medisiner.
Huff så fælt :-(
Da er det ikke på langt nær i nærheten her.

Får hun ikke noe for det?

Last edited:
Huff, kjedelig å sitte inne og se ut på finværet :-(

Jaja, får håpe det fortsetter med litt finvær så vi får tatt skogsturen en annen dag...

Far og sønn sendt på fotballskole. En som instruktør da ;-)
Siste dagen i dag, 11-15.
Mellomste ute og leker, må snart ropes inn, hun skal skifte og pakke gaver, skal i dobbelt-bursdsag 12-14. Så bare meg og vesla her et par timer da.
Hektisk lørdag hos dere med aktiviteter:)
Her er det dønn rolig...

Back
Topp