Skravletråd September

Det er veldig brukt :p
Vi hadde det i vogna til storebror i bhg så han har sovet mye på det. Det er platt og småstivt (sikkert litt svette?) enkelte plasser.
Jeg har to til da, hvor den ene er nyinkjøpt til nye babyen, så jeg går i tankene å bare hive det. Dessuten har jeg klipt opp hull for sela i vognen, så den hadde ikke vært grei å bruke noen annen sted allikevel :)

Jeg vasket eldste sitt mange ganger, vasket det i badekaret og bare børstet det med en kattebørste. Så har de blitt like fine igjen :)

Bursdag med sånn 15 gjester, eller noe sånn. På en idrettsplass, enden av en blindvei. Også start for å gå opp på fjellet. På en søndag. Med fint vær.

Glad vi kom oss ut igjen, og veldig glad min bror tilbød seg å kjøre henne hjem. Han er der jo uansett helt til slutt, min niese er en av bursdagsjentene

Hei på deg :)
Jeg fikk sov ut litt så har ikke stått opp enda. Må skravle litt først ;)
Men hvordan går det med dere?
Ikke så bra. Jeg har vært inne hos min svigerbror på sykehuset. Sagt mitt eventuelle hade. Vi ønsker at han skal få gå bort. Han ønsker det.

God ettermiddag:D
En av gutta er syke, så her er det iPad og innekos:)
De to andre hopper på trampoline:)
Dere da?
Knøtte sover sin andre lur i dag. Mannen og Vesla slapper av i sofaen. Å jeg sitter her litt mens jeg venter på at oppvask og vaskemaskin skal bli ferdig

Back
Topp