Ha ha nei du da?God morgen Kengusovet godt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha nei du da?God morgen Kengusovet godt?
Kino og ellers ikke noeSå bra. Her er minsten straks klar for første ladinghva er planen hos deg i dag?
Kos deg!! håper den er bra!På kino
Fikk bare ikke sove av diverse grunnerHuff! Hva er grunnen til at du sov så lite da? Vondt?
God søndag til deg ogsåGod søndag alle sammen![]()
Må jo hjelpe til når jeg kanFlott du kan hjelpe til da![]()
Yes var det altsåSå moro da![]()
Er kjedelig å soveEr så morro med småttiser som er trøtte. Mens om IKKE i livet vil sove![]()
Det er veldig bruktJeg har vel ikke noen oppskrift, men hva er det som har skjedd med det da?
Reykjavik er en fin by daskjønner hva du mener.
De få gangene jeg kommer til Oslo nå kjenner jeg med litt fri..
Har samme følelsen når jeg er i Reykjavik når vi besøker familien.
Ja tydeligvis..Er kjedelig å sove![]()
Da tar vi med oss hunden og går en lang tur i det fine været tipper jeg. Etter at hun har fått grøt og jeg spist lunsj, da.Det blir nok deilig![]()
Så koseligFar og sønn sendt på fotballskole. En som instruktør da ;-)
Siste dagen i dag, 11-15.
Mellomste ute og leker, må snart ropes inn, hun skal skifte og pakke gaver, skal i dobbelt-bursdsag 12-14. Så bare meg og vesla her et par timer da.
Hvordan hund har dere ?Da tar vi med oss hunden og går en lang tur i det fine været tipper jeg. Etter at hun har fått grøt og jeg spist lunsj, da.
Nå sitter hun på potte (begynte å trykke så vi gikk på badet) mens søstra tegner kort og skal skifte på seg.
Kos deg i dagGod morgen! I dag skal det planlegges forlovertale og vi skal i bursdag![]()
Fint øiteHei damer! Hva gjør dere idag da?
Ja er det ogsåHuff dahøres kjipt ut...
Fint bildeNei.
Prøvde å laste opp bilde av turvennen min i går.
Ser ut som om det går nå
![]()
Det blir nok som en ny start![]()
Hvor skal du?