Snuppa er lagttror hun var sliten i dag. Besøk av lillesøster så får jeg snart besøk av ei venninne
![]()
Skal lage mat og litt sånn
Ønsker alle en Fin lørdags kveld![]()
Ha en fin lørdagskveld og kos deg med besøk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snuppa er lagttror hun var sliten i dag. Besøk av lillesøster så får jeg snart besøk av ei venninne
![]()
God kveldGod ettermiddaghåper du har hatt en fin dag?
Det hørtes jo ganske bra ut det da?Hva er tingen med å treffe på traktorer når en har hylende barn i bilen?
Så koselig med skravlebesøkSnuppa er lagttror hun var sliten i dag. Besøk av lillesøster så får jeg snart besøk av ei venninne
![]()
Jeg liker å rydde nånn plass... Sortere klær, vaske klær, forberede noe som skal skje etterhvert. Eller bake!Prøver, men det er egentlig ganske stille her og jeg har pepper i baken
Nei, togene var innstilt hele helgen så vi må ta det en annen gangHåper dere har fått en fin togtur![]()
Ok så bra daHun flytter bare til Hamarikke så langt. Omg! Lille har vært våken i hele dag. Må få hu i seng om ikke så lenge
![]()
Hun sovna 19:00Ok så bra da
Håper det går greit å få hu lille i seng også
Så koseligDet høres ut som en vanskelig kombinasjon
Jeg har kommet i julestemning, så har funnet frem broderiet mitt igjen![]()
Du må gjerne komme å hjelpe tilNå er du bare vanskelig![]()
Så fiiin![]()
Kalenderen jeg skulle gjøre ferdig for sikkert 2 år siden![]()
Hva skal dere idag?Skikkelig lat dag i dag
30 min til vi skal bare å jeh skal dusje og sminke meg
+finne klær
HahaTja, om ikke snuppa hadde blitt enebarn om han hadde blitt med dahaha
Jeg også faktiskGlad dere ikke greide å stoppe i tide![]()
Parkdress til lillemor blant annetHva har dere shoppet?![]()
Tusen tusen takk ❤ har vært på sykehuset med de i hele dag. Skal inn og se han i morgen. Gruer meg, men vil se han og at han vet jeg har vært der. Han ville at hele familien skulle komme. Tror søskene hans kommer snart og. Så fort de kan. Jeg ønsker så sterkt for hans del at han får fred nå. Fra smerter og sykdom. Fred i sjelen. Og at han får avslutte på et verdig vis.Grusomt
Varme tanker til deg og din søster
Sender deg en stor klemTusen tusen takk ❤ har vært på sykehuset med de i hele dag. Skal inn og se han i morgen. Gruer meg, men vil se han og at han vet jeg har vært der. Han ville at hele familien skulle komme. Tror søskene hans kommer snart og. Så fort de kan. Jeg ønsker så sterkt for hans del at han får fred nå. Fra smerter og sykdom. Fred i sjelen. Og at han får avslutte på et verdig vis.
Strengt tatt ikke meg hellerMen ikke helt lov for meg![]()
Hvor var han?Sitter i bilen og kjeder meg og venter på eldste