Skravletråd September

Snuppa er lagt:) tror hun var sliten i dag. Besøk av lillesøster så får jeg snart besøk av ei venninne :)

Skal lage mat og litt sånn :)

Ønsker alle en Fin lørdags kveld ❤️;)

Ha en fin lørdagskveld og kos deg med besøk :)

God ettermiddag:D håper du har hatt en fin dag?
God kveld :) ja dagen har vært kjempefin, men merker at jeg er veldig sliten nå :o vært på farten i 2 dager :p så det blir nok tidlig kveld på meg idag :)

Hva med deg? Hatt en fin dag?

Da gikk endelig piffen ut av meg.
Og akkurat nå som jeg skulle til å lage mat da.
Har virkelig ikke lyst til å stå en time på kjøkkenet nå

Grusomt

Varme tanker til deg og din søster
Tusen tusen takk ❤ har vært på sykehuset med de i hele dag. Skal inn og se han i morgen. Gruer meg, men vil se han og at han vet jeg har vært der. Han ville at hele familien skulle komme. Tror søskene hans kommer snart og. Så fort de kan. Jeg ønsker så sterkt for hans del at han får fred nå. Fra smerter og sykdom. Fred i sjelen. Og at han får avslutte på et verdig vis.

Tusen tusen takk ❤ har vært på sykehuset med de i hele dag. Skal inn og se han i morgen. Gruer meg, men vil se han og at han vet jeg har vært der. Han ville at hele familien skulle komme. Tror søskene hans kommer snart og. Så fort de kan. Jeg ønsker så sterkt for hans del at han får fred nå. Fra smerter og sykdom. Fred i sjelen. Og at han får avslutte på et verdig vis.
Sender deg en stor klem

Back
Topp