Skravletråd September

God "morgen".
Frokosten er inntatt og ungene gjør ikke annet enn å le :love7
Om litt over en time skal jeg kjøre eldsten, og etter han er levert skal jeg prøve meg på jogging, er et område med fine grusveier

Nå håper jeg på å få med meg samboer og storebror på "eventyr" idag :p
Har lyst til å far til byen så storebror får handle noe til kommende lillesøster som han kan ha med på barsel :) og min forhåpning er at vi kan ta toget til byen isteden for bilen, for jeg har lova sønnen så lenge at han skal få ta toget noen gang :) (han er 3,5)
Tog er gøy

God "morgen".
Frokosten er inntatt og ungene gjør ikke annet enn å le :love7
Om litt over en time skal jeg kjøre eldsten, og etter han er levert skal jeg prøve meg på jogging, er et område med fine grusveier
Så artig å ha så glada barn. Selv krangler jeg med 3,5 åringen siden 30 min og å spise opp kakskiva si.... Herregud, er det rart at småbarnsforeldrer blir utslitt? :P

Sender over varme klemmer ❤ for en forferdelig situasjon å være i..
Takk♡ men nå håper vi egentlig han skal få lov å gi slipp. Livet han har fremfor seg i framtiden er ikke et liv han ønsker

De vet han overøever eller?
Vet ingenting sikkert annet enn at han blir lam fra halsen og ned. Mulig han aldri vil kunne snakke heller. Hørselen er dårlig fra før.

Vi håper han vil gå bort. Det er grusomt å si det. Men han fortjener ikke dette.

Back
Topp