Skravletråd September

De har ingen barn. De forsøker. Har forsøkt i 9 år. Men ingen barn.

Nå er jeg på vei til sykehuset. Framme om noen timer. Dårligere nyheter desverre. Så dette ordner seg nok ikke. Er helt knust og vil bare dit og holde rundt min kjære søster som jeg er så uendelig, uendelg glad i ❤ :'(
Det er helt forferdelug når de dårige nyhetene kommer

god morgenskravlehøner :)
skjer det noe spennende her i dag?
Er vel alltid spennendes her? ;)

I oktoberforumet har vi i natt hatt vår første naturlige fødsel da? :) (Om man kan si det sånn? :o det er jo to tvillingmammor som har født allerede, men der ble de nøtt til å plukke ut barna i august), så nå håper vi andre på at barna kommer som perler på snor :p

Nå håper jeg på å få med meg samboer og storebror på "eventyr" idag :p
Har lyst til å far til byen så storebror får handle noe til kommende lillesøster som han kan ha med på barsel :) og min forhåpning er at vi kan ta toget til byen isteden for bilen, for jeg har lova sønnen så lenge at han skal få ta toget noen gang :) (han er 3,5)

De har ingen barn. De forsøker. Har forsøkt i 9 år. Men ingen barn.

Nå er jeg på vei til sykehuset. Framme om noen timer. Dårligere nyheter desverre. Så dette ordner seg nok ikke. Er helt knust og vil bare dit og holde rundt min kjære søster som jeg er så uendelig, uendelg glad i ❤ :'(
:'( håper det ikke er så ille som det høres ut ❤️tenker på dere

Nå håper jeg på å få med meg samboer og storebror på "eventyr" idag :p
Har lyst til å far til byen så storebror får handle noe til kommende lillesøster som han kan ha med på barsel :) og min forhåpning er at vi kan ta toget til byen isteden for bilen, for jeg har lova sønnen så lenge at han skal få ta toget noen gang :) (han er 3,5)
Å nei! :( :( selvsagt utfører de arbeid på jernbanen mellom Trondheim og Bodø idag og imorgen så det går ikke noe tog!! :( :(
Så superkjipt :(

Er våken selv :p men det er vel mer at jeg har vært vant med denne uken at snuppa er våken noen timer

Blir gjerne sånn :P men fra jeg qouta og startet å skrive har jeg gått i ett med noe hele tiden. Så nå er hele leiligheten rydda klesvask nr 2 i gang og småen lagt for en lur Hehe så nå skal jeg bare være sikker på at han sover før jeg skal ta en lang dusj :D

Back
Topp