Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan ser du etter?Hvorfor finner jeg ingen skjenker jeg liker
Haha nei det er det jeg som snakker om men at helt andre grunnerJeg har en veldig morsom venn, Hr. Dysleksi.
Jeg leste ikke prute, men pule......
Tror hodet mitt er i koffert humør i dag
Ja, på Svinesund er det kontroll 24 timer i døgnetNå er det ryddig
Mannen sa noe om at det var 24 timers grensekontroll i går.
Har du dårlig tidHaha nei det er det jeg som snakker om men at helt andre grunner![]()
Jeg har vært på jobbGood morning jenter!
Hva er planene for dagen?
Her nytes roen før stormen.
Vi har 25-70% rabatt på hele butikken i dag og i morgen. Å det kommer til å bli Texas!
Hvit enkwl klassisk tror jegHvordan ser du etter?
Men mannen fikk beskjed om å prute fra 69.000 til 55.000.Vi hater det samme men fungerte her![]()
Det er jo ikke verstGode nyheter til meg! Har ikke gått opp i vekt de siste to ukene!
Så ifra 20 kg opp med snuppa er jeg på 8 kg opp og 35+6 idag![]()
Samme rabatt som vi endte opp med det daMen mannen fikk beskjed om å prute fra 69.000 til 55.000.
Mannen vil heller prøve å få den til 60.000 og deretter prøve å få det billigere ved innbytte av bilen!
Jaja får se hva som skjer
2 i seng og en igjenEn sover andre forhåpentligvis snart
Lykke tilNei, bør begynne med sausen, den tar tid....
Joa, men spesielt i den alderen husker jeg det er lite som skal til før rutiner blir lagt om.Det er din mening.
Alle wr ikke like rigide på leggetider![]()
Håper du har hatt et koselig treffGod morgenskal snart på treff med den nye termingruppa mi. Så det blir hyggelig.
Når jeg leverte i Bhg i dag så sa hu ene ansatte at på 10 år så hadde hu ikke vært borti en sykdom som smitta så mye. De hadde vært 9 barn på det meste denne uka
Jeg må vel snart hente hjem minEn sover andre forhåpentligvis snart
Godt å ha noen i nærheten jaJa, kan virke litt slik egentlig. Er ikke så farlig for henne hvem som er tilstede, så lenge det er noen der som hun kan se. Men hun blir veldig sint, om vi forsvinner ut av syne for henne. Har sjal, så har hun ofte med meg her og der så lenge det lar seg gjøre![]()
Skal mye til for at den feiler.Lykke til![]()
Så flink du erJeg begynte med et lite pannebånd til lille, men nå prøver jeg meg på et teppe til vognaStrikker du?