Lykke til hos jordmorGod morgen damer, idag blir det ikke så mye avslappning pga jordmor time 11.30 idag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til hos jordmorGod morgen damer, idag blir det ikke så mye avslappning pga jordmor time 11.30 idag![]()
Takk, satser på at det går greit og at mannen får god info om hva han kan forvente under fødselLykke til hos jordmor
God morgenGod morgenda var det endelig fredag igjen
![]()
YesNorwegian outlet?
JaOh så artig![]()
Dit må jeg også snart
Takk takkDet er gøygod tur!
Haha! Jeg fant en shampo flaske der daMen sånt skal da ikke ligge i bagasjerommet![]()
Mannfolk
Hoho. Det var tidlig, rundt da pleier gubben å dra på jobb, men idag har han fri.Hihi, god morgen søteste Thaliz
Her er det opp og hopp hver morgen kl0530.... Veldig glad det er fredag idag for å si det sånn![]()
Nå er det ryddigRyddig bagasjerom er viktig på harryhandel
God tur og pass dere for grensetrollet![]()
Hehe, jeg kjørte 30-40 mil forrige helg uten lys. Det var flere biler som blinka til meg men jeg kunna for mitt liv ikke forstå hvorfor de blinka til megTakk takkvi er på veien nå. Å hva skjer med at enkelte ikke har lys på bilen sin
![]()
Hvilken butikk?Good morning jenter!
Hva er planene for dagen?
Her nytes roen før stormen.
Vi har 25-70% rabatt på hele butikken i dag og i morgen. Å det kommer til å bli Texas!
Har nok maaaange timer dit jegJajeg har bare vært der en gang! Å jeg bor jo ikke så langt unna egentlig
toppen en time.
Kaster du dyr shampo i bagasjerommet?Haha! Jeg fant en shampo flaske der daen ganske dyr shampo også
![]()
Knerten og KarolineHvilken butikk?![]()
God morgen synnøveGod morgen![]()
Kos dere