Jaha, og hva er så utrolig viktig at det kan ødelegge for nattesøvnen til de små?Nå syns jeg det er på tide at mannen skjønner at lille U må i seng.
Han styrer med noe på rommet hans som bare ikke kunne vente til i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaha, og hva er så utrolig viktig at det kan ødelegge for nattesøvnen til de små?Nå syns jeg det er på tide at mannen skjønner at lille U må i seng.
Han styrer med noe på rommet hans som bare ikke kunne vente til i morgen
Det er alltid godtJa hjemmelaget pizza![]()
Kos deg og nyt tiden med å slappe avHjemmeunge er lagt
skal slappe av litt før jeg drar over gulvene her å tar en dusj
![]()
Hva gjør dere i kveld ?
Hvorfor ikkeDet er alltid godt![]()
Kanskje det er det vi skal ha imorgen![]()
Så klart !Kos deg og nyt tiden med å slappe av![]()
Jeg sitter lenket til sofaen, den er god etter en "lang" dag.
Er vel lov til å mene at å rydde bil samt gå til jordmor og sjekke opp div greier er slitsomt![]()
Hvilken Skoda da?Skoda er bravi har det ! Elsker den
OctaviaHvilken Skoda da?
Og dere har god plass i baksete?Octavia![]()
Det lurer jeg også påJaha, og hva er så utrolig viktig at det kan ødelegge for nattesøvnen til de små?
Ja jeg syns det, vi skal jo ha jo 3 bakovervendte seter i baksetetOg dere har god plass i baksete?
Sete til snuppa er nemlig stort! Og vi skal jo la henne bruke det en stund til, og da er det enten ikke lenge til lillebror overtar det eller at han overtar det direkte alt ettersom hvordan hun vokser, rett under 15 kg nå
Så god plass er viktig!
Pleier ofte bli mer. Samme her i dagSkulle egentlig bare ha bambus strømpebukser til frøkna men ble også bilspeil, bodyer og pysjer til lille U
Gjør det, ikke det at det gjør noe....Pleier ofte bli mer. Samme her i dag
Godt det da ihvertfall!Det lurer jeg også på
Heldigvis er de små i godt humør og ikke sutrete selv om de skulle ha vært i seng for lenge siden
Holder med to her så er ikke opptatt av bredden bare lengdenJa jeg syns det, vi skal jo ha jo 3 bakovervendte seter i baksetetdet gikk det. Vi sitter behagelig med barnesete bak også
Superb er litt større, men det tror jeg bare er bagasje plassen
Lykke til i morgenNei, med står to aktuelle biler i Karlstad, så reiser dit imorgen tidlig
Og mannen støvsuger/vasker setene nå i tilfelle de ved et mirakel kunne tenke seg bilen vår![]()
Nettet falt ut, og boksen er på rommet til lille U.Godt det da ihvertfall!
Men hadde det hvert her hadde jeg hvert forbannet![]()
Hvorfor det?Godt det da ihvertfall!
Men hadde det hvert her hadde jeg hvert forbannet![]()
TakkLykke til i morgen