Skravletråd September

Nå syns jeg det er på tide at mannen skjønner at lille U må i seng.
Han styrer med noe på rommet hans som bare ikke kunne vente til i morgen
Jaha, og hva er så utrolig viktig at det kan ødelegge for nattesøvnen til de små?

Hjemme :) unge er lagt :) skal slappe av litt før jeg drar over gulvene her å tar en dusj :)

Hva gjør dere i kveld ?
Kos deg og nyt tiden med å slappe av :)
Jeg sitter lenket til sofaen, den er god etter en "lang" dag.
Er vel lov til å mene at å rydde bil samt gå til jordmor og sjekke opp div greier er slitsomt :p

Og dere har god plass i baksete?

Sete til snuppa er nemlig stort! Og vi skal jo la henne bruke det en stund til, og da er det enten ikke lenge til lillebror overtar det eller at han overtar det direkte alt ettersom hvordan hun vokser, rett under 15 kg nå
Så god plass er viktig!

Og dere har god plass i baksete?

Sete til snuppa er nemlig stort! Og vi skal jo la henne bruke det en stund til, og da er det enten ikke lenge til lillebror overtar det eller at han overtar det direkte alt ettersom hvordan hun vokser, rett under 15 kg nå
Så god plass er viktig!
Ja jeg syns det, vi skal jo ha jo 3 bakovervendte seter i baksetet :p det gikk det. Vi sitter behagelig med barnesete bak også :)

Superb er litt større, men det tror jeg bare er bagasje plassen

Ja jeg syns det, vi skal jo ha jo 3 bakovervendte seter i baksetet :p det gikk det. Vi sitter behagelig med barnesete bak også :)

Superb er litt større, men det tror jeg bare er bagasje plassen
Holder med to her så er ikke opptatt av bredden bare lengden ;)
Vi ser enten på Skoda Octavia eller ford focus pga prisklasse og hva som er tilgjengelig her.

Er vi ikke fornøyde imorgen tar vi heller turen lengre vekk :)

Godt det da ihvertfall!
Men hadde det hvert her hadde jeg hvert forbannet :eek:
Nettet falt ut, og boksen er på rommet til lille U.
Han kunne bare ha koblet det og fikset det på veldig kort tid, men fant ut at nei, han flytter det til stuen nå.
Sånn akkurat når lille U skulle i sang og han blir løpende mellom U sitt rom og stuen i en times tid.....
Ikke helt blid

Back
Topp