God kveld
spiste middag hos mamma i dag. Snart hjem å ordne for kvelden. Vaske litt mens snuppa sover så skal jeg nyte kvelden alene i dag å 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen liker Skoda best, så vi får se, blir ihvertfall spennende imorgenFocus er gode bilerlykke til i jakten, og oppryddingen.
Vært en veldig bra dag, eneste negativet var den rushtrafikken vi møtte påHørtes ut som en bra dag![]()
Jeg er på vei til Sverige nå. Kjekt å bo nært grensa.
Kos dere i bursdag![]()
TakkKos dere i bursdag
Ble det ingen bilkjøp i gøteborg?Biller vil jeg helst ikke ha
Har en Peugeot 307sw som har gått 280.000 og lager mistenkelige lyder! Så vi skal se på en nyere Skoda Octavia og en nyere ford focus
Krysser det vi har for å få ny bil![]()
Dømt til å møte på litt trafikk daVært en veldig bra dag, eneste negativet var den rushtrafikken vi møtte påtror mannen glemte at det var fredag
også ettermiddag i tillegg
![]()
Hihi. Gjør på i dag?God ettermiddag i vest![]()
Nordby eller?Hello ladiesvært i sverige, stoppa hos en venninne i Moss på veien hjem og hilste på hennes 2 uker gamle sønn.
Nå skal vi hjem, legge fra oss varer og videre i bursdag![]()
Hva shoppet du?Orket ikke være på jobb lenger så dro på shopping....
Godt det hjalp med en turHjalp fælt å gå en tur. Før det var dagen bare dritt![]()
Skulle egentlig bare ha bambus strømpebukser til frøkna men ble også bilspeil, bodyer og pysjer til lille UHva shoppet du?
Var det god middag?God kveldspiste middag hos mamma i dag. Snart hjem å ordne for kvelden. Vaske litt mens snuppa sover så skal jeg nyte kvelden alene i dag å
![]()
Ja hjemmelaget pizzaVar det god middag?![]()
Ok, får håpe det gir seg snart da!!
Å baby ❤ så herligHello ladiesvært i sverige, stoppa hos en venninne i Moss på veien hjem og hilste på hennes 2 uker gamle sønn.
Nå skal vi hjem, legge fra oss varer og videre i bursdag![]()
Takk, mannen vil heller ha Skoda, og venter på svar fra mannen til RonjaR om hvilke av de to vi ser på er bestFocus er gode bilerlykke til i jakten, og oppryddingen.
Nei, med står to aktuelle biler i Karlstad, så reiser dit imorgen tidligBle det ingen bilkjøp i gøteborg?
Skoda er braTakk, mannen vil heller ha Skoda, og venter på svar fra mannen til RonjaR om hvilke av de to vi ser på er best![]()