Skravletråd September

Åja, er det såpass at det er tid for det ? :)
35+5 idag og snuppa kom 37+0 samtidig som jeg har drømt at han kommer i uke 36 så vil ha fødebagen ferdig pakket og i bilen snart ;)

Yeah.. Her åpnet de for påmelding en dag nå i høst kl. 12. Jeg meldte henne på innen en halvtime deretter. Ble fremdeles satt på venteliste :/
Tror mange var "forhåndsinnmeldt" grunnet deltakelse tidligere år.. Enten det, eller så ventet mange på at klokken skulle bli 12.. :p

Dans ja.. Sikkert morsomt for ungene det og :D
Oi vil tro mange var forhåndsinnmeldt da ja :o

Snuppa elsker all slags dans, mannen satte på musikk idag mens hun satt i sofaen, og instinktivt begynte hun å bevege kroppen ;)

Oi ja da er det bare å sette i gang
Tiden har gått fort ;)

Ja greit å få unnagjort slike ting ihvertfall :) syns han kan vente til han ikke er prematur lengre, men etter det er han VELDIG velkommen!!!

Ikke alltid lett å vite hva som feiler våre søte små:)
Neida, men det viktigste er hun får litt søvn ❤ Den lille kroppen trenger det! Lurer på om det kan handle litt om at vi "blir borte" om dagen. Hvis jeg rammer utenfor syne, så skriker hun, og smiler som en sol når jeg kommer tilbake.

Greit å ha det klart:)
Ja er det, spesielt siden de ikke har bleier eller klær til babyen eller bind til de fødende! Og bor en time unna så greit å ha med div klær også ;) kjedelig å sende mannen hjem fordi jeg har glemt bukse eller lignende ;)

Får virkelig kjenne på hvor usikkert og plutselig livet kan endre seg.

Mannen til min søster ligger på intensivavdelingen på sykehuset. Svever mellom liv og død og er i respirator på 4 dagen. Akutt sykdom. Akutt sjelden sykdom.

Derfor har jeg vært endel fraværende i de siste dagene. Ting har bare gått i ett. Jeg må jobbe, mens alt jeg vil er å dra til min søster og holde rundt henne. Vi vet ingenting. Om han kommer til å overleve engang. Kjenner jeg måtte bare få det ut et sted. Jeg er så enormt trist for tiden.
:o :(
Sender en klem. Kan ikke forstå hvordan dere har det. Håper virkelig han blir bedre!

Oi vil tro mange var forhåndsinnmeldt da ja :o

Snuppa elsker all slags dans, mannen satte på musikk idag mens hun satt i sofaen, og instinktivt begynte hun å bevege kroppen ;)

Yep. Var flere på venteliste enn som fikk plass.. men nå laget de en til gruppe, så alle kunne få bli med :D De skulle undersøke litt mer ang treningstider, så gleder meg til å høre når det er i orden! :)

Fantastisk! Hvor gammel er hun?

Yep. Var flere på venteliste enn som fikk plass.. men nå laget de en til gruppe, så alle kunne få bli med :D De skulle undersøke litt mer ang treningstider, så gleder meg til å høre når det er i orden! :)

Fantastisk! Hvor gammel er hun?
Godt de fikk ordnet det, høres ut som om det var en del på venteliste da!

Hun er 4 og elsker alt av sang og dans ❤

Back
Topp