35+5 idag og snuppa kom 37+0 samtidig som jeg har drømt at han kommer i uke 36 så vil ha fødebagen ferdig pakket og i bilen snartÅja, er det såpass at det er tid for det ?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
35+5 idag og snuppa kom 37+0 samtidig som jeg har drømt at han kommer i uke 36 så vil ha fødebagen ferdig pakket og i bilen snartÅja, er det såpass at det er tid for det ?![]()
Oi ja da er det bare å sette i gang35+5 idag og snuppa kom 37+0 samtidig som jeg har drømt at han kommer i uke 36 så vil ha fødebagen ferdig pakket og i bilen snart![]()
Oi vil tro mange var forhåndsinnmeldt da jaYeah.. Her åpnet de for påmelding en dag nå i høst kl. 12. Jeg meldte henne på innen en halvtime deretter. Ble fremdeles satt på venteliste :/
Tror mange var "forhåndsinnmeldt" grunnet deltakelse tidligere år.. Enten det, eller så ventet mange på at klokken skulle bli 12..
Dans ja.. Sikkert morsomt for ungene det og![]()
Tiden har gått fortOi ja da er det bare å sette i gang
Greit å ha det klart35+5 idag og snuppa kom 37+0 samtidig som jeg har drømt at han kommer i uke 36 så vil ha fødebagen ferdig pakket og i bilen snart![]()
Den følelsen har ikke jeg hatt på en stund!Har på følelsen av jeg får sove en hel natt![]()
Går tregt med den fødebagen ja!Ikke mye, sitter og slapper av i sofaen.
Skulle pakket ferdig fødebagen men kommer aldri så langt![]()
Har det viktigste pakket ned da
Nå blir det skravling på megHva skjer a jenter ?
Neida, men det viktigste er hun får litt søvn ❤ Den lille kroppen trenger det! Lurer på om det kan handle litt om at vi "blir borte" om dagen. Hvis jeg rammer utenfor syne, så skriker hun, og smiler som en sol når jeg kommer tilbake.Ikke alltid lett å vite hva som feiler våre søte små![]()
Ja er det, spesielt siden de ikke har bleier eller klær til babyen eller bind til de fødende! Og bor en time unna så greit å ha med div klær ogsåGreit å ha det klart![]()
Får virkelig kjenne på hvor usikkert og plutselig livet kan endre seg.
Mannen til min søster ligger på intensivavdelingen på sykehuset. Svever mellom liv og død og er i respirator på 4 dagen. Akutt sykdom. Akutt sjelden sykdom.
Derfor har jeg vært endel fraværende i de siste dagene. Ting har bare gått i ett. Jeg må jobbe, mens alt jeg vil er å dra til min søster og holde rundt henne. Vi vet ingenting. Om han kommer til å overleve engang. Kjenner jeg måtte bare få det ut et sted. Jeg er så enormt trist for tiden.
Oi vil tro mange var forhåndsinnmeldt da ja
Snuppa elsker all slags dans, mannen satte på musikk idag mens hun satt i sofaen, og instinktivt begynte hun å bevege kroppen![]()
Ligger på sofaen og ser på mannen henge opp klær :-D Jeg har vært på dansetrening, og er helt ferdig i kroppen. Strikka litt, men øya går i kryss, så måtte legge det fra meg. Hva med deg?Hva skjer a jenter ?
Spennende da, Shadow :-D35+5 idag og snuppa kom 37+0 samtidig som jeg har drømt at han kommer i uke 36 så vil ha fødebagen ferdig pakket og i bilen snart![]()
Her har det vært en fin dagGod kveld damer
Alle hatt en fin dag?![]()
Tja føler å ha den klar før lørdag for da er jeg 36+0 men da må jeg ha den klar imorgenGår tregt med den fødebagen ja!tenker på den hver dag jeg også... Men får se i helgen
![]()
Godt de fikk ordnet det, høres ut som om det var en del på venteliste da!Yep. Var flere på venteliste enn som fikk plass.. men nå laget de en til gruppe, så alle kunne få bli medDe skulle undersøke litt mer ang treningstider, så gleder meg til å høre når det er i orden!
Fantastisk! Hvor gammel er hun?
Ja, føler det endelig begynner å nærme seg enden!Spennende da, Shadow :-D
HuffIkke spesielt. Har brukt 90% av dagen i senga og siste 10 på å prøve og spise, for så å kaste alt opp igjen. :-(