Skravletråd September

Får virkelig kjenne på hvor usikkert og plutselig livet kan endre seg.

Mannen til min søster ligger på intensivavdelingen på sykehuset. Svever mellom liv og død og er i respirator på 4 dagen. Akutt sykdom. Akutt sjelden sykdom.

Derfor har jeg vært endel fraværende i de siste dagene. Ting har bare gått i ett. Jeg må jobbe, mens alt jeg vil er å dra til min søster og holde rundt henne. Vi vet ingenting. Om han kommer til å overleve engang. Kjenner jeg måtte bare få det ut et sted. Jeg er så enormt trist for tiden.
Huff aldri kjekt med slik:-/. Klem til dere og håper det går bra:-)

Ja den er vist det, men så er jo småen nesten 14 mnd nå også da :P ja det har gått veldig fort, men samtidig fryktelig sakte innimellom Haha
Takk for det :)

Dagens planer?
Idag har jeg vært på jobb:) nå er det foreldremøte i barnehagen..
Du gjort idag?:)

Ja, hun blir skikkelig utafor stakars. Og vi finner liksom ikke noe som plager henne heller. Må innrømme at det virker litt som hun kanskje tester litt? Men er hun for liten?
Tror neppe hun klarer å kontrollere søvn/oppvåkning for å teste dere:)
Utviklingssprang kanskje?

Mannen til min søster ligger på intensivavdelingen på sykehuset. Svever mellom liv og død og er i respirator på 4 dagen. Akutt sykdom. Akutt sjelden sykdom.

Derfor har jeg vært endel fraværende i de siste dagene. Ting har bare gått i ett. Jeg må jobbe, mens alt jeg vil er å dra til min søster og holde rundt henne. Vi vet ingenting. Om han kommer til å overleve engang. Kjenner jeg måtte bare få det ut et sted. Jeg er så enormt trist for tiden.
Å kjære! Sender mange styrkeklemmer<3

Æsj, håper vondtene gir seg litt i tiden du har igjen:)
Håper jeg også, men har lite planlagt så merker det går greit når jeg får slappet av og tatt ting i mitt tempo :)

Håper alt kommer til å gå bra med han, har forståelse for at du er her minimalt.
Må være utrolig forferdelig for dere alle og ikke vite noe om hva som skjer

Tror neppe hun klarer å kontrollere søvn/oppvåkning for å teste dere:)
Utviklingssprang kanskje?
Er min første, så jeg vet ikke. Men det er nok heller et utviklingssprang i såfall :-) Hun hadde en liknende periode da hun var 4 måneder. Da kom vi frem til at det var et sprang :-)

Jeg sitter egentlig å teller ned til mannen skal på trening :p han er så sur idag, håper humøret blir bedre etter litt mat.
Ja det gjør det Nok ;) heldigvis overførte mannen litt penger før han dro, sånn at jeg kan spise i helgen :p

Da er jeg hjemme fra svømming :) helt alene. ❤️ M sovna med en gang så nå nyter jeg livet ! Mannen kommer ikke hjem før på søndag :)

Hva gjør dere i kveld ?

Back
Topp