Skravletråd September

Tja greit å ikke slutte for tidlig heller da, plutselig er de avhengig av tommelen istedenfor!
Jeg var det :p haha! Foreldrene mine prøvde virkelig ALT! De var sikkert ikke langt unna før de bant hendene på ryggen på meg :p

Ooohh! Dette så jo ut som rene mesterverket joo :D men jeg må lage den idag, skal ikke til hu får i mårra på kvelden, er busy bee hele morgendagen :eek: holder en sånn kake seg så lenge?? Hvis den må stå i kjøleskapet?

Du kan lage bunnen i dag, oppbevar den tørt til i morgen, viss du ikke har en stor nok boks holder det å sitte den inn i ovnen når den er kald og la den stå over natten. Så før du skal i besøket visper du opp krem på to minutter, blander inn den kalde vanlijekremen og pynter med bær. Gjort på fem minutter det.
Viss du vil kan du jo kutte opp bærene i kveld og ligge de i en boks i kjøleskapet til i morgen.. :D

Sjokoladekake er enkelt og godt, ellers så er jo gulrotkake deilig da :)
Du kan lage bunnen i dag, oppbevar den tørt til i morgen, viss du ikke har en stor nok boks holder det å sitte den inn i ovnen når den er kald og la den stå over natten. Så før du skal i besøket visper du opp krem på to minutter, blander inn den kalde vanlijekremen og pynter med bær. Gjort på fem minutter det.
Viss du vil kan du jo kutte opp bærene i kveld og ligge de i en boks i kjøleskapet til i morgen.. :D
Tror jeg må elle melle her :D

• Liker
Reactions: SMD
Så sitter vi å ser på løvenes konge, mor sitter å synger av full hals til sangene. Lille ser på meg og roper "HYSJ" :p

Mamma tar hintet å holder kjeft ;)

Jeg var det :p haha! Foreldrene mine prøvde virkelig ALT! De var sikkert ikke langt unna før de bant hendene på ryggen på meg :p
Men da burde da din mor skjønne at du ikke bare vil slutte med smokken ;)

Duppa av litt, det var deilig og nødvendig ! I dag drar mannen på guttetur å blir borte til søndag.

Så blir bare husarbeids helg på meg. Babysvømming senere i dag, da skal svigermor være med, det har hun hatt lyst til lenge

Back
Topp