Det stemmer detSvangerskapsdiabetes som setter en stopper for det![]()
Ellers hadde jeg sikkert gjort det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det stemmer detSvangerskapsdiabetes som setter en stopper for det![]()
Ellers hadde jeg sikkert gjort det![]()
Hehe morsomt å finne slike ting på salgBeatilt fotballsko til kb
Fikk med nqvn og norsk flagg på skoen gratis i tillegg til 60 %
Han kommer til å besvime
Men snart er jeg ferdig!Det stemmer det![]()
Ja det er jo så himla dyrt med skoHehe morsomt å finne slike ting på salg![]()
Jeg var detTja greit å ikke slutte for tidlig heller da, plutselig er de avhengig av tommelen istedenfor!
Alt egentligvurderer sjokoladekake. Siden barna også skal være med
![]()
De leverer utroøig raskt faktisk
Som regel samme dag eller dagen etter
På ark du har handlet?
Høres veldig lurt ut og godt å komme over slike tilbud![]()
Ooohh! Dette så jo ut som rene mesterverket joomen jeg må lage den idag, skal ikke til hu får i mårra på kvelden, er busy bee hele morgendagen
holder en sånn kake seg så lenge?? Hvis den må stå i kjøleskapet?
Sjokoladekake er enkelt og godt, ellers så er jo gulrotkake deilig da![]()
Tror jeg må elle melle herDu kan lage bunnen i dag, oppbevar den tørt til i morgen, viss du ikke har en stor nok boks holder det å sitte den inn i ovnen når den er kald og la den stå over natten. Så før du skal i besøket visper du opp krem på to minutter, blander inn den kalde vanlijekremen og pynter med bær. Gjort på fem minutter det.
Viss du vil kan du jo kutte opp bærene i kveld og ligge de i en boks i kjøleskapet til i morgen..![]()
Men da burde da din mor skjønne at du ikke bare vil slutte med smokkenJeg var dethaha! Foreldrene mine prøvde virkelig ALT! De var sikkert ikke langt unna før de bant hendene på ryggen på meg
![]()
Haha det var tommelen som var storfavoritten her. Broren min hadde smokketårnMen da burde da din mor skjønne at du ikke bare vil slutte med smokken![]()
JaBra det da![]()
Gjør det duDa skal jeg sjekke det ut![]()
Så de hadde tilbud nemligPå ark ja, måtte forbi ark når jeg skulle på apoteket i sted![]()
Bøker er fine gaverVeldig greit med tilbud på bøker og spill, da kjøper jeg gjerne inn litt. Så vi har til gaver.
Ha ha de barna altsåSå sitter vi å ser på løvenes konge, mor sitter å synger av full hals til sangene. Lille ser på meg og roper "HYSJ"
Mamma tar hintet å holder kjeft![]()