Skravletråd September

Samboer ligger i senga og snorker med kjeften på vidt gap :')
Hører ham gjennom headsettet :')

2 par innesko kjøpt
1 på 70 % og 1 til 60.
Min er nemlig god på å glemme innesko på skolen når det er fotballtrening.
De til 172 kr tenker jeg bøir på skolen

Fasinert over hvor flink du er til å finne gode tilbud jeg :) ikke det, jeg tørr ikke å kjøpe sko uten at frøkna får prøvd de på. Hu varierer så i str når det gjelder sko..

Fasinert over hvor flink du er til å finne gode tilbud jeg :) ikke det, jeg tørr ikke å kjøpe sko uten at frøkna får prøvd de på. Hu varierer så i str når det gjelder sko..
Har faste butikker så lett å finne tilbud ;)
Min bruker jo bare nikesko nå så str er enkel

Vi hadde ei sånn i klassen på vgs.
Ingen så at hun var gravid heller.
Må jo være utrolig sjokkerende å plutselig få beskjeden om at man er gravid!

Nei det er det ikke :) Vil nok mest sannsynlig sitte med han i armene innen din har kommet ;)

Det skjønner jeg godt at du gleder deg til :)
Får satse på det for er 37 uker 24 september og han må bare plage meg innvendig frem til da :p

God kveld damer, jeg har bakt og hvert i butikken med naboen.

Begynner å merke at alt som skjer når jeg står blir vanskeligere og vanskeligere! Nedpres nesten konstant og kynnere/maserier som kommer når som helst, nesten hele tiden da!

Nå må jeg kjøre hardt mot mannen ! Når jeg knekker sammen og nesten må spy fordi ungen våkner på natta, og du er sliten. da er det på tide å hjelpe til. Noen skal værsågod få bruke sykt barn dag i Morgen...

Hvordan er anfallene?
Jeg lurte litt på om eldste her hadde migrene i sommer nemlig. Han klaget mye på hodepine, og kastet opp til slutt den ene gangen.

Han klager også på magevondt i perioder
Begynner med småklaging den ene dagen. Så eskalerer det dag 2 må jeg stort sett hente henne hjem. I løpet av natten derfra og ut ligger hun i fosterstilling og hyler i smerte når anfallene kommer. Spiser lite eller ingenting. Ligger bare rett ut på sofaen eller i senga si. 2 dager etter at det har tatt skikkelig overhånd begynner hun å kaste opp.
Alt hun putter under kommer opp etter 30 min. 1-2 dager senere er det over. Å forsvinner like plutselig som fet kommer.

Stakkars lille
Ja det er ikke noe godt. Sliter med å finne medisiner.

Nå må jeg kjøre hardt mot mannen ! Når jeg knekker sammen og nesten må spy fordi ungen våkner på natta, og du er sliten. da er det på tide å hjelpe til. Noen skal værsågod få bruke sykt barn dag i Morgen...
Høres lurt ut. Er jo ikke uvanlig at man blir ekstra sliten som gravid og med to stk inni der er det viktig å høre på kroppen!

God morgen:-). Bare jeg som er våken, for en gangs skyld sover storebror enda etter nok en dårlig natt. Burde sovet litt til jeg også når først begge 2 sover men får ikke til. Irriterende. Sitter og lurer på om storebror skal i bhg eller ei idag.

God morgen:-). Bare jeg som er våken, for en gangs skyld sover storebror enda etter nok en dårlig natt. Burde sovet litt til jeg også når først begge 2 sover men får ikke til. Irriterende. Sitter og lurer på om storebror skal i bhg eller ei idag.
God morgen :) så bra at storebror sover. Hadde jeg vært deg ville jeg tatt en powernap :p

Her våkna vi 6:30 :)

Påtide og da i bhg og rett på jobb. Viktig dag idag på jobben, så har nok å gjøre.

Kjenner på kroppen at jeg virkelig kunne tenkt meg å sovet mer enn til knappe 5 før hun vekka meg

Back
Topp