Stakkars lilleJa. Migrene i magen.
Vesla har mer eller mindre fått diagnosen og jeg kunne tenke meg å komme i kontakt med noen som Kanskje har bare med det samme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stakkars lilleJa. Migrene i magen.
Vesla har mer eller mindre fått diagnosen og jeg kunne tenke meg å komme i kontakt med noen som Kanskje har bare med det samme
2 par innesko kjøpt
1 på 70 % og 1 til 60.
Min er nemlig god på å glemme innesko på skolen når det er fotballtrening.
De til 172 kr tenker jeg bøir på skolen
Har faste butikker så lett å finne tilbudFasinert over hvor flink du er til å finne gode tilbud jegikke det, jeg tørr ikke å kjøpe sko uten at frøkna får prøvd de på. Hu varierer så i str når det gjelder sko..
Må jo være utrolig sjokkerende å plutselig få beskjeden om at man er gravid!Vi hadde ei sånn i klassen på vgs.
Ingen så at hun var gravid heller.
Får satse på det for er 37 uker 24 september og han må bare plage meg innvendig frem til daNei det er det ikkeVil nok mest sannsynlig sitte med han i armene innen din har kommet
![]()
Det skjønner jeg godt at du gleder deg til![]()
Men 1111 innlegg klarer du glattJo, men er jeg først med må jeg jo være med på alle premiene![]()
Veldig braHelt grei
Du da?
Begynner med småklaging den ene dagen. Så eskalerer det dag 2 må jeg stort sett hente henne hjem. I løpet av natten derfra og ut ligger hun i fosterstilling og hyler i smerte når anfallene kommer. Spiser lite eller ingenting. Ligger bare rett ut på sofaen eller i senga si. 2 dager etter at det har tatt skikkelig overhånd begynner hun å kaste opp.Hvordan er anfallene?
Jeg lurte litt på om eldste her hadde migrene i sommer nemlig. Han klaget mye på hodepine, og kastet opp til slutt den ene gangen.
Han klager også på magevondt i perioder
Ja det er ikke noe godt. Sliter med å finne medisiner.Stakkars lille
Høres lurt ut. Er jo ikke uvanlig at man blir ekstra sliten som gravid og med to stk inni der er det viktig å høre på kroppen!Nå må jeg kjøre hardt mot mannen ! Når jeg knekker sammen og nesten må spy fordi ungen våkner på natta, og du er sliten. da er det på tide å hjelpe til. Noen skal værsågod få bruke sykt barn dag i Morgen...
Det er jo ikke lenge tilFår satse på det for er 37 uker 24 september og han må bare plage meg innvendig frem til da![]()
Nam, så fristendeBlir skillingsboller og sjokoladeboller idag ihvertfall, bare å komme![]()
Det skjønner jeg godtHaha.
Jeg har bestilt spinal allerede altså![]()
Håper du hadde en fin kveldGod ettermiddag! hva bringer kvelden ? Jeg skal snart på Marit Larsen konsert.
Det synes jeg var en god ide!!Har brått blitt veldig mange fine premier denne måneden.
Kanskje jeg skal prøve å gjøre en innsats likevel![]()
God morgenGod morgen. Bare jeg som er våken, for en gangs skyld sover storebror enda etter nok en dårlig natt. Burde sovet litt til jeg også når først begge 2 sover men får ikke til. Irriterende. Sitter og lurer på om storebror skal i bhg eller ei idag.