Jepp, men denne gang er det for 1,5 uker siden jeg vil ha noen litt for lange dager på jobb neste uke og ikke få tid til å handle før lørdagUkeshandling?
Den tok jeg i dag også siden vi ikke fikk tatt den på lørdag da jeg var borte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, men denne gang er det for 1,5 uker siden jeg vil ha noen litt for lange dager på jobb neste uke og ikke få tid til å handle før lørdagUkeshandling?
Den tok jeg i dag også siden vi ikke fikk tatt den på lørdag da jeg var borte.
Mhm littegrannForsinkelser ja
Hvor har du handlet?Fikk 2 par ullsokker fra janus til 20kr. Sparkesykkel fra stiga til 175kr. Toalettmappe til 20kr. Janus stillongs til 100kr. Da er det gøy å handle !
Er egentlig det jeg gjør nå, men skal jeg over 1.111 innlegg må det en litt større innsats tilEt innlegg her og et der...
Krangler de? :O
Jaaaa. Om alt og ingenting![]()
Det er så slitsomt!
Men nå er kveldsroen endelig her.
Minstemann er i seng de to andre ser barnetv.
Coopobs ryddesalgSå herlig! Hvor har du handlet?![]()
Godt det ikke var verre daMhm littegrann
Landet 1 t wtter vi skulle
ryddesalg på Coop obsHvor har du handlet?
TakkSkjønner jeg godt. Lykke til med innspurten og fødsel![]()
Nei det er det ikkeKan se sånn ut ja, uansett ikke lenge igjen nå da![]()
Her går det bra, magen er stor og alle andre plager fortsetter å være der, men ser frem mot bedre tider når han kommer, helst etter din har kommet da![]()
Ser denHar ikke noe sammenligningsgrunnlag da jeg bare har en i hus, men.. forstår det kan være slitsomt
![]()
Jaja, fri er frifri med husarbeid![]()
Så braOoh de er klare nåde ble veldig gode
![]()
Håper hun fikk til litt søvnOj, det var mye på en gangDagen i går var bra, i dag er lille ikke helt enig i at hun skal sove dupp
![]()
Hehe, det er ikke alltid like lettJa det er det, må bare øve på å høre på hva andre sier![]()
Ååh, det er luksusBle big Mac til lunsj her . Ellers en grei handletur . Deiljg å komme hjem til rent hjem som alltid