Blir skillingsboller og sjokoladeboller idag ihvertfall, bare å kommeLag alt sammen duså kommer jeg også
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir skillingsboller og sjokoladeboller idag ihvertfall, bare å kommeLag alt sammen duså kommer jeg også
![]()
Haha.Tja, tar det også jeg![]()
Da klarer du det vel idag?Mangler 45 innlegg for å ha 3000 poeng![]()
Så fornuftig og sunn du erja sjokoladetankene på hylla og gikk over til druer![]()
Jippi for runde tall og ny stjerneHihi, dette er mitt innlegg nr 3000!
Og da går tittelen min fra "Elsker forumet" til "Gift med forumet"Ooog jeg fikk en ny stjerne!
Gøy med runde tall![]()
Så nydeligEndelig kom pakken fra Camilla_91![]()
Vis vedlegget 196808
Vis vedlegget 196809
Lille J ser virkelig smashing ut med den![]()
Bra og travelt herTakk for detalt bra med deg?
Har tenkt tanken, har noe etter storebror, må bare finne ut hvor det er blitt avJeg har bare godtatt at mi ikke liker å kjøre bil:/ men har du prøvd å feste noe på setet som han kan se på?
Ikke så mye, vært hos kiropraktor som er brutal som vanligHar dere gjort noe spennende i dag?
Er litt sliten i nakken etter i gårDa klarer du det vel idag?![]()
Lov å hvile littEr litt sliten i nakken etter i går![]()
Var liksom litt trøst for å ha ligget på gulvet på venterommet etterpå med kald klut på panna fordi jeg holdt på å svime av flere gangerHa ha skjønner deg godt
Hadde vært hyggelig å se deg oftere ;-)Har brått blitt veldig mange fine premier denne måneden.
Kanskje jeg skal prøve å gjøre en innsats likevel![]()
Pakke utGod ettermiddag! hva bringer kvelden ? Jeg skal snart på Marit Larsen konsert.
Oj såpaass jaVar liksom litt trøst for å ha ligget på gulvet på venterommet etterpå med kald klut på panna fordi jeg holdt på å svime av flere ganger![]()
Det synea jeg du skalHar brått blitt veldig mange fine premier denne måneden.
Kanskje jeg skal prøve å gjøre en innsats likevel![]()
Problemet er vel at jeg egentlig ikke har tidHadde vært hyggelig å se deg oftere ;-)
Men så var det denne tiden, da...Det synea jeg du skal