Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff daTitter innom her da jeg ikke får sove. Har en liten syk tass sovende vedsiden av meg og hver gang jeg sovner starter hosten hans...
God formiddagGod morgennoen bestemte seg for at 5 var en passende tid. Hvorfor ikke stå opp samtidig med pappa
![]()
Ååh fyy nei det må ha vært nedtur![]()
Veldig glad for detHurra. Søt hun er
![]()
Skjønner ! Men litt deilig blir det vel å komme hjem ?Nei ikke i det hele tatt
Slik som du driver på så jaooohhhh... BOLLER!
skulle nesten tro jeg var gravid igjen![]()
Er det mulig å vente så lenge dahahaha. har ikke hvert ute av huset ennåskal kjøpe når jeg henter i barnehagen og på skolen
![]()
Pleier dere bare ha en helg på storbyferie?Har vært her siden fredag. Lengee enn vi pleier på storbyferier![]()
Må nok prøve på det jaSkjønner godt at du er utålmodig nå ja!
Får begynne å lokke han ut
Høres ut som meg hver dag her nåHusker jeg sa til gubben "idag er dagen" å da det ikke skjedde noe sa jeg "i morgen da kanskje"![]()
godt jeg er ganske sikker på at jeg ikke er det daSlik som du driver på så ja![]()
har dempet suget litt med druer...Er det mulig å vente så lenge da![]()
Spent på resultatetNår gubben sender sms "kan vi ha empanadas til middag" aldri lagd det før, googler, finner oppskrift og tenker "dette kan da ikke være så vannskelig"
Nå er ikke jeg noen mesterkokk men vi prøverstay tuned
![]()
SøndagSkjønner det. Når er termin?
så flott!!Endelig kom pakken fra Camilla_91
Vis vedlegget 196808
Vis vedlegget 196809
Lille J ser virkelig smashing ut med den![]()
God dagGod morgen. Her har vi sovet utrolig dårlig i natt. Storebror våknet bare vi prøvde å bære han over i egen seng (sovnet i vår seng), så ble liggende veldig urolig i vår seng. Våknet forkjølt morges:-/ Lillebror har styrt noe veldig med amming - lurer på om det er økedøgn på gang. Ble ihvertfall sittende med han i hele går kveld, kunne ikke legge han fra meg når han sovnet.
HerligEndelig kom pakken fra Camilla_91![]()
Vis vedlegget 196808
Vis vedlegget 196809
Lille J ser virkelig smashing ut med den![]()
God dagGod morgen jenter!
hva bringer dagen i dag?
Jeg har 2 dager fri nå. Så her blir det husarbeid i dag.
Haha, det var jo ikke koseligNei de spiste mens jeg lagde maten så når alt var ferdig var de også ferdige![]()