Skravletråd September

Bedre enn ingenting :) kanskje du kan ta deg en powernap senere idag når han skal hvile?

Hadde jeg bare fått han til å sove :O jeg tuller ikke, jeg får ikke den ungen til å sove nå. Hver gang han sovner går det 5 min så begynner hosten og da våkner han. Og så er han så hes at jeg hører nesten ikke griningen hans, og dermed sover jeg jo bare ennå dårligere når jeg får sove :P

Når gubben sender sms "kan vi ha empanadas til middag" aldri lagd det før, googler, finner oppskrift og tenker "dette kan da ikke være så vannskelig"
Nå er ikke jeg noen mesterkokk men vi prøver ;) stay tuned ;)
Ikke så vanskelig det da, så dette klarer du :)

God morgen jenter!
hva bringer dagen i dag?
Jeg har 2 dager fri nå. Så her blir det husarbeid i dag.
Skal slappe av litt som vanlig så gjøre det jeg skulle gjort igår ang husarbeid, vaske klær (snuppa hadde uhell i natt så blir litt ekstra å vaske), lage middag (finne mulig middag også) og forhåpentligvis ha tid til å lage litt boller :)

Skal slappe av litt som vanlig så gjøre det jeg skulle gjort igår ang husarbeid, vaske klær (snuppa hadde uhell i natt så blir litt ekstra å vaske), lage middag (finne mulig middag også) og forhåpentligvis ha tid til å lage litt boller :)
ooohhhh... BOLLER!
skulle nesten tro jeg var gravid igjen :hilarious:

Back
Topp