Nettopp, det jeg tenkte megNeinei! Serier og skravling
Veldig opptatt!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nettopp, det jeg tenkte megNeinei! Serier og skravling
Veldig opptatt!!
Ja det er santdet tror jeg du haddeMen ingen fødsler er like
![]()
Samtidig som du må huske at tvillingene vil være mindre enn M var![]()
jeg er med jeg.. bare å si i fraJa det er santmen jeg ble stressa når ho sa det kom til å gå fort ! Kanskje jeg må ha deg med !
![]()
Hehe ja det er jo en ganske stor ulempeEneste ulempen her er at jeg ikke liler love hearts![]()
Trenger noen som kan sette de plass hvis de ikke gjør som jeg ønskerjeg er med jeg.. bare å si i fra![]()
jeg er med jeg..Trenger noen som kan sette de plass hvis de ikke gjør som jeg ønsker![]()
Jepp, derfor jeg maila deg sistjeg er med jeg..du vet jo hvordan jeg blir når noe ikke går som jeg mener det burde!
![]()
heheJepp, derfor jeg maila deg sist![]()
Ja ikke pent akkurat men men . Nå kan naboene drite hahaSikkert et trist syn![]()
Haha kanskje du skal sitte på gangen som backuphehe![]()
ja de burde høre på deg denne gangen.. Ellers kommer jeg stormende inn døra på føden!![]()
helt greit! bare rop navnet mitt så kommer jeg løpende!Haha kanskje du skal sitte på gangen som backup![]()
Superthelt greit! bare rop navnet mitt så kommer jeg løpende!
da har vi en avtale derSupert![]()
Haha tror ikke RA synes så veldig om detda har vi en avtale der
Du må bare huske å ringe meg når dere reiser innover så jeg kan få tak i barnevakt og bil hvis G ikke er hjemme![]()
hei hei! jeg er jo søster, forlover, fadder, tante og mentalt støtteapparatHaha tror ikke RA synes så veldig om dethan syns det var teit du skulle være med på torsdag å han :/ hallo du er jo med på alt
Ja eller er du mer sippe kjerring ?hei hei! jeg er jo søster, forlover, fadder, tante og mentalt støtteapparat![]()
Selvfølgelig er jeg med der du vil ha meg med![]()
ja det er jeg også..Ja eller er du mer sippe kjerring ?![]()
Haha ååååja det er jeg også..
Men ikke så mye som du var da du gikk gravid med M... VALP!!!!
kan sende deg bilde av valpen til CezzaHaha ååååhar ikke sett noen valper denne gangen
![]()