Har ingen bestemor å ringe, men samboer har en bestemor han kan ringeKoselig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ingen bestemor å ringe, men samboer har en bestemor han kan ringeKoselig![]()
Nei den er godMinnet litt om Dr peppermen den er egentlig enda værre
![]()
oooooooooooooooh!!! *nysgjerrig*Var hos spådama i daghu hadde mye spennende å si
Aldri gråti av det førDu er ikke alene
Har ingen jeg heller men det er kos med sånne beskjeder. Sånn some på love heartsHar ingen bestemor å ringe, men samboer har en bestemor han kan ringe![]()
Spådde en av hver ! Hu så klart å tydelig en gutt. Kommer i følge henne i månedsskiftet januar februar. Og sa de mest sannsynlig kommer i hvert sitt stjernetegn. Det kom til å gå fort, hadde ikke tid til epiduraloooooooooooooooh!!! *nysgjerrig*
forteeeeeeeell!
Gubben gråt sist (selvom ham nekter for det)Aldri gråti av det før![]()
Den melkesjokoladen skulle jeg også gjerne ha hatt. Men den får vente til helgen, off så lenge til helg også![]()
oij oij oij... Epidural trenger du ikke.. Lystgass holder i milevisSpådde en av hver ! Hu så klart å tydelig en gutt. Kommer i følge henne i månedsskiftet januar februar. Og sa de mest sannsynlig kommer i hvert sitt stjernetegn. Det kom til å gå fort, hadde ikke tid til epidural![]()
Det skal du nok klarenei heldigvis ikke![]()
kanksje 15 meter t/r![]()
Så søttGubben gråt sist (selvom ham nekter for det)
Eneste ulempen her er at jeg ikke liler love heartsHar ingen jeg heller men det er kos med sånne beskjeder. Sånn some på love hearts
Nei jeg tror ikke detoij oij oij... Epidural trenger du ikke.. Lystgass holder i milevis![]()
njaaaaaaaaaa...Det skal du nok klare![]()
Kanskje jeg skal hamstre litt sjokolade når vi skal til sverige på fredagMelkesjokolade, mmmm ♡
Nei, jeg hadde veldig lyst på sjokolade - så da ble det.![]()
hvorfor ikke!?Nei jeg tror ikke det![]()
Fordi jeg hadde ikke greid uten sisthvorfor ikke!?
Kanskje jeg skal hamstre litt sjokolade når vi skal til sverige på fredag![]()
det tror jeg du haddeFordi jeg hadde ikke greid uten sist![]()
Eeelsker freiaLurt!
Er mest glad i freia jeg, dog.