Skal snart igjennom en fødsel med masse smerte og lang renselse. Like sjalu nå?Kjenner jeg er sjalu![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal snart igjennom en fødsel med masse smerte og lang renselse. Like sjalu nå?Kjenner jeg er sjalu![]()
Ja er det for skal ikke ha noe haste pakking denne gangenAlltid kjekt å være forberedt![]()
Nå er problemet å få hun til å sove lenger enn til kl 6. Back to startGodt det da.
Har også hatt problemer med det selv
Oh herlig!! Tror det er noe jeg bare kan drømme om her!Når mannen kommer hjem med cola på GLASSFLASKE![]()
Det viktigste er at det ble noen bra bilder![]()
Jaha ?BTW: jeg hater og elsker jobben min!!!!!!! Dette blir ALT for dyrt!!!!!!!!
Krysser fingre for at hun forstår snart at 6 er for tidlig! Men hvordan er det på dagen da?Nå er problemet å få hun til å sove lenger enn til kl 6. Back to starthadde det sånn i flere mnd. Men i sommer skjedde det ett mirakel, sov til 7-7:30! Savner det lille mirakelet
![]()
Den var helt greiOoh men pepsi er godtprøvde den pepsi med cherry. Yuck så ekkelt
![]()
Ja for nå har du vel ikke tidJepp. Skal sjekke de ut på pc'en i morgen eller så!![]()
Når mannen kommer hjem med cola på GLASSFLASKE![]()
Deiligjepp...Men nå har jeg 2 dager fri da.. før jeg tar fatt på jobb helgen
![]()
JEG GLEDER MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG!!!!!!!!!!!!Jaha ?blir sikkert enda dyrere etter Jm på torsdag
![]()
KoseligHøydepungtet er det som står i cola korkenjeg samler
Det stod "ring bestemor"![]()
blir det jaDeilig![]()
Du er ikke aleneFødeavdelingen ! Tårene renner !!!!
Minnet litt om Dr pepperDen var helt grei![]()
Ja for nå har du vel ikke tid![]()
Var hos spådama i dagJEG GLEDER MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG!!!!!!!!!!!!
Den melkesjokoladen skulle jeg også gjerne ha hatt. Men den får vente til helgen, off så lenge til helg ogsåHurra! Er mer pepsimax person selv. Har en flaske her og litt melkesjokolade![]()