Hun er snart 14 mnd. Ååh herregud så stor hun har blitt2 årEnn din?
Vaffel er en hit her også, egentlig all sånn type "mat" laget med hvitt mel![]()
Haha. Hadde de fått viljen sin kunne de sikkert levd på vaffler og boller hver dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun er snart 14 mnd. Ååh herregud så stor hun har blitt2 årEnn din?
Vaffel er en hit her også, egentlig all sånn type "mat" laget med hvitt mel![]()
JaaJaja sånt skjer noen ganger, viktigst at de sovner
Og at det ordnet seg er det viktigste!![]()
De vokser rasende fort jaHun er snart 14 mnd. Ååh herregud så stor hun har blitt
Haha. Hadde de fått viljen sin kunne de sikkert levd på vaffler og boller hver dag![]()
Når min lærte å gå da skjønte jeg at hun ikke var noen baby lengerDe vokser rasende fort ja
Jeg synes poden min har vokst altfor fort, han kan gjerne bremse litt på voksinga..
Tror ikke de hadde sagt nei takk til det![]()
Litt for mett kanskjeSå bra![]()
Når min lærte å gå da skjønte jeg at hun ikke var noen baby lengersukk
Ja har hatt detJaa. Mer energi på hele gjengen i dag Hatt en fin dag?
Huff stakkars, det var nok ikke godt nei!4 tenner på en gang poppa frem her.. ikke rart jenta ikke spiser så godt og vært irritabel. Alle hjørnetenna stakk frem her plutselig![]()
JaaBabyer er de så kort![]()
Ja, den tida har gått veldig fort!Babyer er de så kort![]()
Tror det er veldig vanlig med litt spesielle bilder spesielt når flere er på samme bildeVel. Helt sant da. Fort at en av oss blunket, eller AKKURAT sa noe da
Heldig han "mest fotogene fyren ever", egentlig.. Tenk å alltid se bra ut på bilder![]()
Så lenge det ikke blir faste løsningen såJaajeg kjente at "nei nå kjører vi den enkle løsningen"
![]()
Og bli nede lenge?yey! jeg sitter... hjemme... i ro....
jobb, hente barn, levere barn, foreldremøte, matbutikken, hente barn, kveldstell, legge barn.... sitte ned!!!!!
håper detOg bli nede lenge?
yey! jeg sitter... hjemme... i ro....
jobb, hente barn, levere barn, foreldremøte, matbutikken, hente barn, kveldstell, legge barn.... sitte ned!!!!!
Tror det er veldig vanlig med litt spesielle bilder spesielt når flere er på samme bilde![]()
Men jo eldre man blir jo lettere burde det jo være!
Du fortjener å sitte ned nåyey! jeg sitter... hjemme... i ro....