Det spørs hva jeg ser på på Netflix eller viaplayNoe spesielt du ser da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det spørs hva jeg ser på på Netflix eller viaplayNoe spesielt du ser da?
Hehe. På en måte ja. Er egentlig enig der![]()
Ja det er det ❤Kjære mamma er så flott program![]()
Det spørs hva jeg ser på på Netflix eller viaplayNå går det i britisk Krim som heter Whitechurch
Det er sånn det er her uansett om det er 2 eller 4. Så 4 er greitMi reagerte heldigvis ikke særlig på tannfrembrudd. De kom en og en, så.. HELDIGVIS liten reaksjon.Sutring i ukesvis hadde ikke vært så gøy...
Ja den her var detAha!
Ikke hørt om, men krim pleier være spennende![]()
Minner om da jeg var barn. Spiste sykt mye eplerHåper det, han sitter bare å pirker i middagsmaten han får. Er begrenset hvor lenge han kan overleve på melk og banan også![]()
Han eeelsker boller da, men det får han ikke hver dag for å si det sånnMinner om da jeg var barn. Spiste sykt mye eplerkunne sikkert levd på det, all annen mat var ikke så spennende.
Plutselig bare var de derSåpassmi merker jeg det myyyye på
Med glans daFlere som ser på kjære mamma nå? 8 unger!!!![]()
Hvor gammel er han?Han eeelsker boller da, men det får han ikke hver dag for å si det sånn
Ellers liker han faktisk sodd da, bare bollene, men det har vi ikke så ofte liksom. Prøver at han i hvert fall skal smake på maten, satser på at han kommer i gang med spisinga snart![]()
Har planer om detStrikker du ikveld og?
Så braNå er jeg mett![]()
2 årHvor gammel er han?
Min er sinnsykt glad i vaffler. Det får hu servert annenhver fredag når vi besøker bestefar. Hun kjenner lukta i gangen å løper inn i leilighetensykt morsomt å se. Så roper hu "naaaaaam"
Og at det ordnet seg er det viktigste!Det måtte til. Og ordnet seg.
Godt det daLevert.
Da er det litt mer rolige jobb dager ut uken før det er på'n igjen
Hehe craving allerede?Da er lillemor lagtså da venter jeg på at mannen skal komme hjem med mat
kanskje jeg skal spise berliner bolla som han kjøpte til meg istad ?
![]()
Jaja sånt skjer noen ganger, viktigst at de sovnerEndelig sovnet Jdet ble senga til mor og far. Så flytter vi henne over i egen seng senere.
Vurderer å la mannen ta oppvasken![]()