Så koseligNå har jeg fikset meg filmdate i senga med mannen i morgen kveldblir ikke mye skravling da men
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koseligNå har jeg fikset meg filmdate i senga med mannen i morgen kveldblir ikke mye skravling da men
Uff da, så kjedeligVel. Hender det og - men denne gangen var det andre veien.. :/
Krysser fingre for at han holder seg der noen dager tilBurde greie det ja.
For han har ikke lov til å komme før snuppa gjorde
Men med all nedpressen jeg har hatt i det siste er jeg usikker på om han helt forstår at han skal vente også![]()
Eneste med nøtt son er god er SnickersGreit å huske på så aldri spørre åssen sjokolade du priser![]()
God morgenGod morgen![]()
Oi, da er han distré!Tja, han har mistet en av ungene som var borte i en halvtime før han registerte det! Og om ikke kona hadde kommet hjem er jeg usikker på hvor lang tid det kunne ta
Så han har nok hvert utrolig heldig!
Jada har o grunn detGod morgensovet godt?
Det er nok lurtJa![]()
Også fra arla (blir som svenske tine), så kan hende vi må kjøpe mer før uka er over for å fryse ned![]()
Det vil jeg troHelt greit altså
Perfekt for dereJa er champions league så ekstra gøy
Uff daLillemor er fryktelig urolig om dagen.. Mulig det er tenner, men ho klorer seg til blods i øret også:/
Men jeg sovna ikke, så nå lurer jeg i grunn på hvordan jeg skal komme igjennom dagenSå bra hun sovnet
Ja, var til legen for en liten stund siden. Ingenting da. Må ta en tur til kanskje.Vondt i øret kanskje?
God morgen til deg!God morgen![]()
Skulle ønske jeg kunne si at jeg hadde gjort detKjedelig med feber. God bedring til frøkna![]()
Sov godt videre![]()
Så braJada har o grunn detdu da?
Hohi ble det lite søvn?Skulle ønske jeg kunne si at jeg hadde gjort det
Wow så mye kult