Skravletråd September

Fa rekker du fint 1111:D
Burde greie det ja.
For han har ikke lov til å komme før snuppa gjorde ;)
Men med all nedpressen jeg har hatt i det siste er jeg usikker på om han helt forstår at han skal vente også :p

Fa rekker du fint 1111:D
Burde greie det ja.
For han har ikke lov til å komme før snuppa gjorde ;)
Men med all nedpressen jeg har hatt i det siste er jeg usikker på om han helt forstår at han skal vente også :p

Kanskje han klarer å skjerpe seg når det virkelig gjelder?:)
Tja, han har mistet en av ungene som var borte i en halvtime før han registerte det! Og om ikke kona hadde kommet hjem er jeg usikker på hvor lang tid det kunne ta
Så han har nok hvert utrolig heldig!

God kveld damer, fikk akutt lyst til å lage sjokolade boller, har alt jeg trenger også :eek:
Det er sinnsykt godt :o
Lagde det forrige uke, og klarte faktisk å fryse ned de fleste. Som var planen ;)

Veldig som skuespill ihvertfall fra Matt LeBlanc!
Kommer nok ikke til å se på det noe mer ihvertfall

Ser den. Ødelegger veldig.. Vet ikke om du har sett det der.. amerikanske programmet om sånne som tauer inn biler og sånt..? Husker ikke hva det heter.. men DET irriterer meg stort å se på. Er "staget" til de grader, med veldig dårlig skuespill..

Det er sinnsykt godt :o
Lagde det forrige uke, og klarte faktisk å fryse ned de fleste. Som var planen ;)
Må nok prøve å lage imorgen og fryse ned alle så fort som mulig før familien kommer hjem for er de som gjerne spiser opp :p

Ser den. Ødelegger veldig.. Vet ikke om du har sett det der.. amerikanske programmet om sånne som tauer inn biler og sånt..? Husker ikke hva det heter.. men DET irriterer meg stort å se på. Er "staget" til de grader, med veldig dårlig skuespill..
Lenge siden men husker det godt.
Ødelegger så utrolig mye!

Aaah! Jeg trodde jeg var den eneste som syntes det! :o Det er helt forferdelig å se på! Hvis mannen tilfeldigvis ser på det så kjenner jeg at jeg blir megairritert bare etter første setning :p Og han får streng beskjed om å skifte kanal :p

Må nok prøve å lage imorgen og fryse ned alle så fort som mulig før familien kommer hjem for er de som gjerne spiser opp :p
Jeg må prøve å gjemme de lengst nede i fryseren, da kan det hende de får ligge i ro fra mannen litt lengre :p

Back
Topp