Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja virkelig hjem kjære hjem og shadow var virkelig fornøyd med å få oss hjem også)Så deilig dahjem kjære hjem!
Nei buss er farligMange steder har jo tilogmed buss til charlottenberg eller Svinesund om man bor ha østlandet så ser ikke helt problemet![]()
Ooh, gratulerer så mye!!![]()
Jippiiii![]()
Gratulere![]()
Sikkert deilig å se det elektronisk![]()
Åååhgratulerer
![]()
Kjedelig her idag med kyllingkjøttboller og ris, men du gav meg god ide for middagen imorgen da.skjeeeeeeeeeeeeer a? hva blir det til middag i da? her var ønsket spagetti og pølser![]()
Det har jeg ikke prøvdSkulle spille counter strike, men hadde ikke lyd. Så ble heroes 3 isteden![]()
Hoho, godt jeg har eget kontor og kan titte innom dere på rolige dagerååååååå... var sånn også ja... tenke seg til![]()
Hvert en lang og hard dag?Tror denne dørstokkmila til å komme seg på trening kommer til å bli enormt lang i dag
Hamburger pga dårlig tidskjeeeeeeeeeeeeer a? hva blir det til middag i da? her var ønsket spagetti og pølser![]()
Ja gikk greitÅåh jagikk samtalen bra?
Så kult
Er du sliten idag?Tror denne dørstokkmila til å komme seg på trening kommer til å bli enormt lang i dag
Huff godt hun sover nå da!Ååh herregud aii aii auu. Ryggen min.. 20 min med å henge over sprinkelsenga.. Drit vondt å reise seg opp. Bamnet lavt en masse stygge ord som ikke skal skrives her.
Men hurraaa ungen har sovna![]()
Da får de ha det så godtNei buss er farlighaha!
Jeg var med mormor på sånn buss til svinesund for mange år sidensykt moro egentlig. Meg og masse gamle damer
![]()
Det er kjedelig når man har jobbet hardt for å først stable den første gangen!God kveld!
Er helt gåen i ryggen. Stabla masse ved - også er jeg ikke så flink til det, så halvparten raste.. såå stablet jeg på nytt igjen.
Nå er det max avslapping med telefon, pc og pulled-pork-burger.
Er lite pokestops i nærheten av foreldra mine. Ingen i gåavstand. Så må ta en tur inn til byen i morra kanskje. Får klekka noen egg daEller selv om jeg spiller nesten daglig er jeg ikke lei ;-)