Skravletråd September

Mange steder har jo tilogmed buss til charlottenberg eller Svinesund om man bor ha østlandet så ser ikke helt problemet :p
Nei buss er farlig :p haha!

Jeg var med mormor på sånn buss til svinesund for mange år siden :D sykt moro egentlig. Meg og masse gamle damer :)

skjeeeeeeeeeeeeer a? hva blir det til middag i da? her var ønsket spagetti og pølser :p
Kjedelig her idag med kyllingkjøttboller og ris, men du gav meg god ide for middagen imorgen da.
Lenge siden vi har hatt spagetti! :)

Ååh herregud aii aii auu. Ryggen min.. 20 min med å henge over sprinkelsenga.. Drit vondt å reise seg opp. Bamnet lavt en masse stygge ord som ikke skal skrives her.

Men hurraaa ungen har sovna :D
Huff godt hun sover nå da!
Hardt å stå sånn lenge :o

Nei buss er farlig :p haha!

Jeg var med mormor på sånn buss til svinesund for mange år siden :D sykt moro egentlig. Meg og masse gamle damer :)
Da får de ha det så godt :p

Kan se for meg at det er liv på de bussene ja ;)

God kveld!
Er helt gåen i ryggen. Stabla masse ved - også er jeg ikke så flink til det, så halvparten raste.. såå stablet jeg på nytt igjen.
Nå er det max avslapping med telefon, pc og pulled-pork-burger.

God kveld!
Er helt gåen i ryggen. Stabla masse ved - også er jeg ikke så flink til det, så halvparten raste.. såå stablet jeg på nytt igjen.
Nå er det max avslapping med telefon, pc og pulled-pork-burger.
Det er kjedelig når man har jobbet hardt for å først stable den første gangen!
Du får slappe helt av i kveld :)

God kveld damer, fikk akutt lyst til å lage sjokolade boller, har alt jeg trenger også :o

Back
Topp