God morgenGod morgen
Skravler vi litt i blinde i dag? Jeg har ingen stat fra midtnatt
Får vi fasiten fra Linda på hvor mye vi skravlet i går kan jeg beregne sånn ca. Men ellers blir det fingeren i lufta, ca 500 til nå?
Tror vi skravler i blinde ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen
Får vi fasiten fra Linda på hvor mye vi skravlet i går kan jeg beregne sånn ca. Men ellers blir det fingeren i lufta, ca 500 til nå?
God morgem ThalizGod morgenny uke å idag skal det skravles
men først frokost
Går du langt på turene dine?Først frokost ja.
Dvs, frokost regner jeg med å spise om drøyt to timer...
Først på badet med lillemor som begynner å bli lei av å være i senga. Og vekke søsken om.de ikke kommer tuslende i løpet av en halvtime.
Få dem til å vaske og stelle seg og gi dem frokost og klare for levering. Når begge er på plass blir det frokost for meg og mannen før tur med vogna
God morgenGod morgen
Say whaat
Sikkert ikke så herlig å våkne opp til![]()
Skulle egentlig opp kl 5, men kom meg ikke opp før kl 0630..Jeg kom meg løs fra min. Men havnet på badet hvor jeg sitter og ser på min datter som sitter på potte.
Ikke alle tyddligvisAlle sov søtt?![]()
God morgenGod morgen. Her er det ett salig kaos som det pleier å være når gubben jobber dagskift og jeg er alene med å få opp de små og få storebror i bhg. Mest lillebror da som alltid skal hylgråte når jeg er alene med begge fordi han ikke får ligge så lenge til puppen som han vil. Så da må en furte litt og hylgråte til han får amme litt til eller bli bært på. Stakkar storebror som også vil opp i armene litt og ha litt kos før bhg
Vi skal på akvariet og strandaGod morgen søte jenter
Her er det jobb idag...deres planer?![]()
Så deilig daGod morgenhar vanligvis vært rundt 1 time på denne tiden, men M sover enda
![]()
Veldig deilig, ble litt redd så måtte sjekkeSå deilig da
Jeg også. Det så jo bra ut!God morgen
Spent på hvor mye det ble igår![]()
På vei hjem fra å ha fulgt eldstemann på skolen, han har spilletime mandager så jeg fulgte helt opp for å legge fløyta høyt opp. Ellers har vi begynt å stoppe før hovedveien og se at han går fint over og la ham ta resten selv. I løpet av denne uka skal han få hjem alene. Øve...Håper du har fått deg litt mat![]()
Var sliten hun daVeldig deilig, ble litt redd så måtte sjekkesover søtt enda
HOD morgen jaGod morgen alle sammen
Ja det var hun nok, men forhåpentlig frisk og fin i dag daVar sliten hun da
Krysser fingrene for detJa det var hun nok, men forhåpentlig frisk og fin i dag da![]()
Planer for dagen?HOD morgen ja![]()
God morgenGod morgen![]()