Skravletråd September

God morgen

Skravler vi litt i blinde i dag? Jeg har ingen stat fra midtnatt

Får vi fasiten fra Linda på hvor mye vi skravlet i går kan jeg beregne sånn ca. Men ellers blir det fingeren i lufta, ca 500 til nå?
God morgen
Tror vi skravler i blinde ja

Først frokost ja.
Dvs, frokost regner jeg med å spise om drøyt to timer...

Først på badet med lillemor som begynner å bli lei av å være i senga. Og vekke søsken om.de ikke kommer tuslende i løpet av en halvtime.
Få dem til å vaske og stelle seg og gi dem frokost og klare for levering. Når begge er på plass blir det frokost for meg og mannen før tur med vogna
Går du langt på turene dine?

God morgen

Skravler vi litt i blinde i dag? Jeg har ingen stat fra midtnatt

Får vi fasiten fra Linda på hvor mye vi skravlet i går kan jeg beregne sånn ca. Men ellers blir det fingeren i lufta, ca 500 til nå?
God morgen :) det var dumt jeg var våken i natt, vel og merke klokka 2, men tenkte ikke på noe stat da :/

Say whaat :o
Sikkert ikke så herlig å våkne opp til :p
Jeg kom meg løs fra min. Men havnet på badet hvor jeg sitter og ser på min datter som sitter på potte.
Skulle egentlig opp kl 5, men kom meg ikke opp før kl 0630..
Det er ca 30 minutter etter jeg hadde planer om å være på jobb

God morgen:). Her er det ett salig kaos som det pleier å være når gubben jobber dagskift og jeg er alene med å få opp de små og få storebror i bhg. Mest lillebror da som alltid skal hylgråte når jeg er alene med begge fordi han ikke får ligge så lenge til puppen som han vil. Så da må en furte litt og hylgråte til han får amme litt til eller bli bært på. Stakkar storebror som også vil opp i armene litt og ha litt kos før bhg
God morgen
Går seg vel til etterhvert

Håper du har fått deg litt mat:)
På vei hjem fra å ha fulgt eldstemann på skolen, han har spilletime mandager så jeg fulgte helt opp for å legge fløyta høyt opp. Ellers har vi begynt å stoppe før hovedveien og se at han går fint over og la ham ta resten selv. I løpet av denne uka skal han få hjem alene. Øve...

Men altså, snart hjemme. Da blir det frokost.

Back
Topp