Ha ha kult !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha kult !
Det skjønner jeg godtVeldighar mest lyst til å sette meg i bilen og finne denne idioten!
Haha nå tok jeg meg selv i å høre ut som mitt barn "sove som er så kjedelig"Haha du kunne jo bare.. sovet?![]()
Svigermor er en maskin tror jegDet var lite
holdt på å le meg i hjel da kusina mi på 25 kom stormende ut i stua og fortalte broren sin med begeistring at det var sjørøverlys på kaka demsHa ha kult !

hehe.. skal vel nevnes at bursdagsbarna er 25 og 29 årSå fin den ble![]()
å det var det ogsåNam, nam![]()
hehe.. skal vel nevnes at bursdagsbarna er 25 og 29 år![]()

Kanskje ta deg et glass melk da, det pleier ofte å hjelpeSåhh... hjemme fra bursdag... jeg er stappa... og kvalm.. den ene kaka var så siiiiinnsykt søt...
de er sånn hele familien min er jeg redd
Veldig unge til sinns da![]()

Har akkurat lagt Lille U, og satt meg på sofaenGod kveldpå vei hjem fra besøk. Hva gjør dere ?
godt forslag!!!Kanskje ta deg et glass melk da, det pleier ofte å hjelpe
Syns det er bare bra at man har slik humor, er et godt tegn på selvironi og det er brade er sånn hele familien min er jeg redd![]()
Det er ihvertfall braLiker det ikkesjelden vi har slike tilfeller her heldigvis..
enigSyns det er bare bra at man har slik humor, er et godt tegn på selvironi og det er bra![]()
Hva i h*** gjør man med personer på FB som er tynne som en strek, nesten syklig tynne og som stadig poster "humor"-bilder som dette.
Er j*** fornærmende på for andre som sliter med vekten.
(Kan ikke slette personen av familiære grunner)
![]()