Haha du kunne jo bare.. sovet?Jaakjempe. Så har jeg fått vaska stua og kjøkken idag før vi henta hu, vært på tur med stebror og kona. Nå har jeg satt på en vaskemaskin.
Trodde jeg skulle slappe av mens jeg hadde barnefri?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha du kunne jo bare.. sovet?Jaakjempe. Så har jeg fått vaska stua og kjøkken idag før vi henta hu, vært på tur med stebror og kona. Nå har jeg satt på en vaskemaskin.
Trodde jeg skulle slappe av mens jeg hadde barnefri?
Hva strikker du?Nå har jeg rekt opp strikketøyet to ganger. Blir gal ! Håper det går bra nå.
Liker det ikke:-O. Ekkelt. Håper politiet finner fyren![]()
Deilig med en smak av sommer i septemberHer også, eller har ikke sjekka gradestokken men det er varmt nok![]()
Så deiligVært på deilig tur i skogen. Nå må jeg snart begynne på middag
Nam, nam
Kjappstrikka drakt. Fikk ikke til første økningen. Men tror jeg skjønner det nå.Hva strikker du?
Vært bra vær her ogsåDeilig med en smak av sommer i september![]()
Så fin den ble
Perfekt plan på en søndagHiih det er mine planer idag det![]()
Skikkelig guffent!Hva?? :Ohåper virkelig de får tatt han!!
Har mest lyst til å sperre barna inne til han er tattHuff så gale!! Pass godt på barna deres ! Ekle syke mannfolk
Masse lykke tilNå har jeg rekt opp strikketøyet to ganger. Blir gal ! Håper det går bra nå.
Det var denSå kjedelig da
Men stemninga var vel super!![]()
Takk for detHa en strålende dag![]()
Kost dere ?Kom litt over elleve![]()
Æsj så ekkeltHuff!
En sort bil med en mann prøver å lokke til seg barn her i bygda vår!
Håper virkelig politiet får kloa i ham!
Velkommen hjemHjemme igjen![]()
VeldigÆsj så ekkelt
Det var liteJahaha svigermor hadde sovet 2 timer i natt. Hun hadde nærmest sittet ved reisesenga "var redd jeg ikke skulle høre henne"
Det gjør du sa jegstakkars også 2 timer søvn da
![]()