Jeg er helt tom jegPrøver så godt jeg kan
Begynner å bli rimelig tom for ideer nå da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er helt tom jegPrøver så godt jeg kan
Begynner å bli rimelig tom for ideer nå da![]()
Måle kanskje?lurer på om jeg har feber ja![]()
misstenker det er meg.Da er enten du eller termometeret ikke helt friskt, tror jeg![]()
Håper du snart blir i form igjenhurra for syk!!
gikk fra super varm til og fryse bakdelen av meg!
tror jeg skal hoppe i dusjen og koke kroppen![]()
finner det ikkeMåle kanskje?
Tror jeg ikke hadde turt jeg.Så kjiptPleier det å være så vanskelig eller bare idag?
HeheheJeg har aldri gjort det, men tror ikke jeg hadde kledd det heller
![]()
håper jeg også. skal i bursdag i morgenHåper du snart blir i form igjen![]()
Ja og bra er egentlig det.Heheforskjellig smak vettu
![]()
God natt og sov godtBle pang trøtt så tror jeg må bevege meg i sengs. God natt alle sammen![]()
Det er vi to om.Han er 3 år nå da. Var ikke mulig for ett år siden. Men alt blir lettere med tiden har jeg funnet ut. Han sov ikke igjennom natta før han var 1,5 og første gangen løp jeg inn på rommet han og sjekka pulsen på han. Jeg trodde han hadde dødd. Så tok det 6 mnd før det skjedde igjen. Er ikke veldig bortskjemt med søvn her i huset.
Ikke fått vært her så mye?Dette ble dårlige greier![]()
Sliter nå jeg også jaJeg er helt tom jeg![]()
Æsj da! Vi har alltid pannetermometer liggende i stuafinner det ikke![]()
Hei på duHeihei igjen jenter!
Da er besøket dratt, så jeg er klar for å skravle. Litt, i alle fall.
Hodet er for trøttSliter nå jeg også ja![]()
Nå sover hun jaEr ikke de dagene morsomme? :/Fått henne i seng nå?
Passer ikke inn på de forskjellige underforum da?Sliter litt med å tenke ut hvor jeg skal starte trådene jeg har tenkt ut, vil jo ikke spamme generelt med alle liksom![]()
Prøver å spørre mannen om tips nå, han er ikke så kreativ merker jegHodet er for trøtt![]()
pleier å ha det i stua jeg også.. men borte er det.Æsj da! Vi har alltid pannetermometer liggende i stuabruker det relativt ofte, så greit det ligger fremme
![]()
Han våkner ikke av å bli flyttet?Jada, han sovna ca 2110. Men nå har jeg hoppet oppi senga sammen med han. (Han lurte til seg å sove i senga vår) heldigvis skal sambo flytte han over i sin egen seng når han kommer å legger seg![]()