Flott du titter innomDa er jeg her igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flott du titter innomDa er jeg her igjen
JaEid er en høytid ja?
Har ikke tid til å sjekkeGår det noe bra på tv i kveld da?
Bare hvem som skal være hvor osvUffda.. mye stress..?
Vi har eliminert familie medlemmene som førte til stress og mas fra livene våres. Kan dere ikke bare være dere?Vakke det jeg tenkte pågruer
Meg til all familie stresset
5th waveHvilken film?![]()
Må jo detFlott du titter innom![]()
Tja litt stress og lang dag, blir deilig når vi er frammeJahar du ?
Æsj, det er kanskje litt lenge sidenFikk det i gave til jul i fjor.. om ikke skulle jeg klaget :/
10
Veldig koseligTil meg å være, så ja![]()
Godt når de er varme ihvertfallÅh det hørtes faktisk godt ut![]()
Altfor tidlig!Veldig urolig. Ig hun stod opp 5..
Jo kan da detVi har eliminert familie medlemmene som førte til stress og mas fra livene våres. Kan dere ikke bare være dere?![]()
Hvor er dere på vei ?Tja litt stress og lang dag, blir deilig når vi er framme![]()
Kjedelig.. Jeg og sambo har ikke diskutert det enda en gang. Burde vi kanskje...Bare hvem som skal være hvor osv
Ok, jeg skjønnerJeg har foreldreansvaret alene, så.. selv om bekymringen ligger på ham, er det kun jeg som er part i saken. (.. greit nok. Han får null innsynsrett..). Grunnen er at han er anmeldt. Mer enn det vil jeg ikke si så "offentlig".
11
Æsj, det er kanskje litt lenge siden![]()
Kan ta litt tid ja, vondt når det står på som verstSeeeeeriøst. Tar det lang tid for en tann å komme helt gjennom? Vi ser kanskje 1 millimeter med hjørne av første tanna til lille. Men du og du som hun plages :-/
Hva ble det?Ble plutselig veldig sulten så må lage meg noe å spise