Spiser cheeseburger jegBle plutselig veldig sulten så må lage meg noe å spise
Gjør det lett på tur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spiser cheeseburger jegBle plutselig veldig sulten så må lage meg noe å spise
Men den du har kan jo lett brukes til begge kjønnEr det jeg også nå![]()
Men først så var tanken nøytral også for å lettere bruke til eventuelt neste barn![]()
Eid er en høytid ja?Ja. Er eid på mandag så vi feirer litt tidligere![]()
Imorgen håper jeg hun sover til 7. Men gubben skal stå opp med henne. Jeg nekterDu får hviske at hun ikke får våkne før i alle fall 6 i morgen14
JaHei hei![]()
Hatt en fin dag?
Ååh. Mi er lita. 1 år og 2 mndDe begynner å bli store nå ja.
7,5år 6år og 4,5år
Spiser cheeseburger jeg![]()
Gjør det lett på tur
Hihih. Husker den filmen ;pHaha ja, føler meg skikkelig fjortis da![]()
Imorgen håper jeg hun sover til 7. Men gubben skal stå opp med henne. Jeg nekterham har fri. Jeg har jobb
Syns posen er litt liten jeg daSkal kose meg med potetgull jeg også![]()
Hvert tidligere med de andre?Somla litt med vogn denne gangen ja...
Pusser tenna og tar kveld. Altfor pjusken i formen. Fått skravla en god del da![]()
God natt og god bedringPusser tenna og tar kveld. Altfor pjusken i formen. Fått skravla en god del da![]()
God bedringPusser tenna og tar kveld. Altfor pjusken i formen. Fått skravla en god del da![]()
Sliten idag?Tror jeg tar kvelden etter jeg har spist
Hihi, hadde jo vært koselig daNææhh ikke enda. Har jo spiral, men var akkurat sånn det var med frøkna og da var jeg gravid.
Ikke hatt en eneste blødning med spiralen før så ble litt panikk![]()
Seeeeeriøst. Tar det lang tid for en tann å komme helt gjennom? Vi ser kanskje 1 millimeter med hjørne av første tanna til lille. Men du og du som hun plages :-/
Hehe, det er jo det besteJa er det ❤
Men skal bli bedre når han finner veien ut!