Male hus og male enda mer husHeldigvis lite planerbare litt husarbeid.
Du da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Male hus og male enda mer husHeldigvis lite planerbare litt husarbeid.
Du da?![]()
Tar jo evigheter å legge barn idagholdt på siden 19...
Godt det er flereJeg og.
Å minste sover ikke enda.
Eldstemann er på vei i seng.
Godt mellomste sovna pent i det minste
Kos deg masse i kveldHåper alle har en fin kveld. Nå skal jeg en liten tur til ei venninne. Stikker innom å sier hei her innimellom. Men satser på at dere fikser biffen med antall innlegg i kveld![]()
De er fine, vi fikk avslag på den i grønn ellers hadde jeg nok da valgt grå men veldig fornøyd med den grønne nåVi har super nitro i Grey lounge mener jeg det ble. Grå i alle fall.
Syria som alle andreHvor er hun fra?![]()
Må jo nesten det, men er da nå folk pleier å skravle vel?Flott du vil hjelpe til![]()
Og nå er dere vel oppe i luften?Mat spist
Nå sitter vi ved gaten
Ja her elsker ihvertfall storebror å trykke på mobilen (og alt av knapper)Neei, tror ikke de egentlig prøver kommunisere så veldig i sine trykkinger hellermest bare gøy å taste
![]()
Huff håper de er sovnet eller sovner snartTar jo evigheter å legge barn idagholdt på siden 19...
HurraÅååh deeeeer sovnet frøknafortsatt litt igjen av kvelden å jeg har en pose med chips i skapet wohoo.
Den grønne var jo så fiiiiinDe er fine, vi fikk avslag på den i grønn ellers hadde jeg nok da valgt grå men veldig fornøyd med den grønne nå![]()
All snakk om godteri jeg ser.Åååh deeeeer sovnet frøknafortsatt litt igjen av kvelden å jeg har en pose med chips i skapet wohoo.
Ja her elsker ihvertfall storebror å trykke på mobilen (og alt av knapper)![]()
Huff håper de er sovnet eller sovner snart![]()
Sovna 20:15Hurra. Her har jeg allerede åpnet chipsposen
![]()
Tror jeg tar kvelden etter jeg har spist
Kan man spise godteri fredag og lørdag?All snakk om godteri jeg ser.
Jeg skal jaggu ha sjokolade imorgen