Skravletråd September

Da er jeg vel hjemme etter møte med barnevernet. De kunne i det minste fortelle meg at de ikke har fått inn noe bekymringer ang meg, men saken er litt spesiell pga bf.. Så.. De spurte bare en masse spørsmål, og skulle diskutere saken mer i løpet av neste uke.
Sikkert godt å være ferdig med det møtet:)

Ja, jeg forstår ikke hvordan hun klarte det :p
Men det er vel litt som om når katten klarer å snu pcskjermen opp ned..

Nei, blir vel gjerne noe ala; Gllkuiikdbnnnn r5th4 ...
(.. det har jeg testet ut med lille noen ganger før.)
Haha ja noen ganger har storebror fått trykket litt hvis jeg skal sende melding til gubben:-). Ikke så lett å forstå hva som blir skrevet;-)

Sikkert godt å være ferdig med det møtet:)

Joda :)
Nå venter jeg bare på videre kontakt. Dette var visst en ganske spesiell case, så de visste ikke helt hvordan de skulle fortsette.

Idag hadde ikke storebror tid til å si hade til meg da jeg leverte han i bhg:-). Gikk rett inn og lekte:-). Har storkost seg ifølge de ansatte og er en storsjarmør:-). Men hva de gjør ifht søvnen lurer jeg på for nå sovner han på 5-10 min uten vugging mens her hjemme bruker vi fort minst 30-40 min før han sovner. Forskjellen er vel at her hjemme har vi en utrolig urolig lillebror som hyler hver kveld om jeg ikke sitter i sofaen med han koblet til puppen

Idag hadde ikke storebror tid til å si hade til meg da jeg leverte han i bhg:). Gikk rett inn og lekte:). Har storkost seg ifølge de ansatte og er en storsjarmør:). Men hva de gjør ifht søvnen lurer jeg på for nå sovner han på 5-10 min uten vugging mens her hjemme bruker vi fort minst 30-40 min før han sovner. Forskjellen er vel at her hjemme har vi en utrolig urolig lillebror som hyler hver kveld om jeg ikke sitter i sofaen med han koblet til puppen
Så deilig da

Back
Topp