Det ble han jaJau.. Kjedelig det.. Får håpe han ble mett og fornøyd til slutt likevel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ble han jaJau.. Kjedelig det.. Får håpe han ble mett og fornøyd til slutt likevel.
3 t og 20 minDet går forter det lang flytur da?
Flott du vil hjelpe tilSkal prøve å slappe av litt samtidig som jeg også vil hjelpe til med målet idag
Kos deg i kveldDa er pizza i ovnenungen er lagt, og forhåpentligvis sovna
lillesøster på besøk. Blir en koselig kveld dette
![]()
Dwt er ikke jegJaa, jeg er så kald![]()
Alt bra, men litt slitenBra med deg?![]()
Heldigvis lite planerHvordan ser helgen ut jenter?![]()
Fikk du gjort det du skulle?Da sover Lille U og jeg må pakke og rydde.
Er bare så himla vanskelig å komme igang
Kjipt det daHer har det vært stille mens jeg var bortr
Ja var i grunn detKjipt det da![]()
Så effektiv du erFikk vaska gulvet før 11 i dag åskal gå til Bhg om en time ish. Også er det hjem å brette litt klær og lage pizza
Bra det ordnet segÆsj så kranglet jeg litt med mamma også. Men vi ordna opp![]()
Sikkert godt å være ferdig med det møtetDa er jeg vel hjemme etter møte med barnevernet. De kunne i det minste fortelle meg at de ikke har fått inn noe bekymringer ang meg, men saken er litt spesiell pga bf.. Så.. De spurte bare en masse spørsmål, og skulle diskutere saken mer i løpet av neste uke.
Haha ja noen ganger har storebror fått trykket litt hvis jeg skal sende melding til gubbenJa, jeg forstår ikke hvordan hun klarte det
Men det er vel litt som om når katten klarer å snu pcskjermen opp ned..
Nei, blir vel gjerne noe ala; Gllkuiikdbnnnn r5th4 ...
(.. det har jeg testet ut med lille noen ganger før.)
Artig med liv i magenHehe sitter og kjenner på hikking, men han hikker så rart. Ihvertfall i forhold til snuppa
Sikkert godt å være ferdig med det møtet![]()
Så deilig daIdag hadde ikke storebror tid til å si hade til meg da jeg leverte han i bhg. Gikk rett inn og lekte
. Har storkost seg ifølge de ansatte og er en storsjarmør
. Men hva de gjør ifht søvnen lurer jeg på for nå sovner han på 5-10 min uten vugging mens her hjemme bruker vi fort minst 30-40 min før han sovner. Forskjellen er vel at her hjemme har vi en utrolig urolig lillebror som hyler hver kveld om jeg ikke sitter i sofaen med han koblet til puppen