Bra med deg?God morgen Synnøve![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen jaGod morgen, og grattis med tann![]()
Den har kommet seg gjennom, hvertfall kanten på den, hun lar meg ikke se skikkeligDentinox! Men har den brutt ut skal dere være over det verste![]()
Ja desverre. Lite sammenhengende søvn, men men. Få meg en liten hvil snartAii da. Det var en del. Håper det går gir seg snart![]()
Får besøk i morgen og ellers planløs. Der da?Hvordan ser helgen ut jenter?![]()
Så kjekt hun spandererLitt klær til lillemor, mormor spanderer nemligstrikker på en bukse, kjempevanskelig ! Så skal jeg begynne på kjappstrikka drakt.
Hva skal du bake?
Trodde jeg ogsåNeimen da.
Skal jo sove om natta!
Det skal jeg også snartJa desverre. Lite sammenhengende søvn, men men. Få meg en liten hvil snart
4 jenter, hytte, TrysilrypaHvordan ser helgen ut jenter?![]()
Kos deg etter vaskingenHjemme igjenprøve å vaske litt før jeg skal møte en venninne
Haha, hadde tvilsomt gjort det samme selv daNjaa ikke akkurat. Møtte han utenfor så skulle han også i butikken så spurte han om jeg trengte noe. Så da slo jeg til![]()
Tenk på alle oss du forlater oppe i kalde nordJo vi skal det
Alltid om det har hvert ille på natta har snuppa fått paracet.Den har kommet seg gjennom, hvertfall kanten på den, hun lar meg ikke se skikkeligSpent på natta som kommer, om hun føler seg bedre da.
Det kan kombineres, sofa, beina høyt og PC/mobil foran deg.Skal prøve å slappe av litt samtidig som jeg også vil hjelpe til med målet idag
En rosa en, enkel tights-lignende sak.Så kjekt hun spandereråh hvilken bukse ? Noen enkle cup cakes til fredagskosen
De er veldig hyggelige der, men de bråker sykt myeHaha, hadde tvilsomt gjort det samme selv da![]()
Skulle egentlig besøke ei venninne og babyn hennes, men så måtte de inn på sykehuset, uvist om det blir besøk da. Ellers så skal jeg møte kona til stebroren minHvordan ser helgen ut jenter?![]()
Blir sånn når jeg er på besøk sørpå. Mange som vil treffe megMye planer på deg