Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ut å shoppe litt, så skal jeg strikke litt, bursdag til søskenbarna mine, og deretter venninnebesøk. Og så klart skravle her. Hva skal du?Hva er deres planer i dag da?![]()
Aktiv dag daUt å shoppe litt, så skal jeg strikke litt, bursdag til søskenbarna mine, og deretter venninnebesøk. Og så klart skravle her. Hva skal du?
Litt klær til lillemor, mormor spanderer nemligAktiv dag dahva skal shoppes? Hva strikker du? Skal ut for noen ærend, bake og besøk i kveld
![]()
Jeg har ikke nok med fingrer til å telle hvor mange ganger min samboer har klatret over søppelposen når han har gått ut.Så har mannen glemt å ta med seg søppla. Skjønner ikke at det er mulig når jeg har satt to poser rett forran døraå vi som har så liten gang i tillegg.
Ja, det blir nok tungt til deg å gå så nært termin!Blir sikkert morsomther er det tivoli første helga i oktober så håper lillebror har kommet før den tid ellers får jeg finne noen som kan være med snuppa ❤
Godt det da ihvertfallJeg aner ikke hvordan jeg klarte å gå tommen vi hadde no rundstykker i frysen så da er frokosten redda
![]()
Joda bare jeg har noe jeg kan servere osv, er jo litt anerledes kultur ogsåKoselig med besøk da![]()
Aii da. Det var en del. Håper det går gir seg snartJa , men varierer sånn. Alt fra 2 -10. I natt var 5
Dentinox! Men har den brutt ut skal dere være over det versteGod morgen. Startet dagen med grining, brøling, hyling osv. i dag også. Og jeg føler meg ganske teit, for jeg sjekket munnen for sikkerhetsskyld, og det var det en liten tann gitt. Ikke rart hun har vært uttafor og sint. Har sjekket den munnen opp og ned i 2 måneder, men ikke når det faktisk skjeddeDet slo meg ikke engang. Meeen forslag, før mor blir gal.
Haha de søppelposene blir liksom usynligeJeg har ikke nok med fingrer til å telle hvor mange ganger min samboer har klatret over søppelposen når han har gått ut.
Spør jeg etterpå hvorfor han ikke tok den med så svarer han "du sa itj nokka om nå søppel?"
Mannfolk![]()
Haha! Det er sånn noen er. Må ha det inn med teskje.Jeg har ikke nok med fingrer til å telle hvor mange ganger min samboer har klatret over søppelposen når han har gått ut.
Spør jeg etterpå hvorfor han ikke tok den med så svarer han "du sa itj nokka om nå søppel?"
Mannfolk![]()
God morgen, og grattis med tannGod morgen. Startet dagen med grining, brøling, hyling osv. i dag også. Og jeg føler meg ganske teit, for jeg sjekket munnen for sikkerhetsskyld, og det var det en liten tann gitt. Ikke rart hun har vært uttafor og sint. Har sjekket den munnen opp og ned i 2 måneder, men ikke når det faktisk skjeddeDet slo meg ikke engang. Meeen forslag, før mor blir gal.
God morgen SynnøveGod morgen alle![]()
Haha, synes jeg ser degHaha.. Jeg gjorde som jeg alltid gjør når jeg får sjokk: hylte og begynte å le som bare det.![]()
Haha, han "så" de sikkert ikkeSå har mannen glemt å ta med seg søppla. Skjønner ikke at det er mulig når jeg har satt to poser rett forran døraå vi som har så liten gang i tillegg.
Vi får seDet gjøt det ikke
Mannfolk i et nøtteskall!Så har mannen glemt å ta med seg søppla. Skjønner ikke at det er mulig når jeg har satt to poser rett forran døraå vi som har så liten gang i tillegg.