Skravletråd September

Ut å shoppe litt, så skal jeg strikke litt, bursdag til søskenbarna mine, og deretter venninnebesøk. Og så klart skravle her. Hva skal du?
Aktiv dag da:) hva skal shoppes? Hva strikker du? Skal ut for noen ærend, bake og besøk i kveld :)

Aktiv dag da:) hva skal shoppes? Hva strikker du? Skal ut for noen ærend, bake og besøk i kveld :)
Litt klær til lillemor, mormor spanderer nemlig :D strikker på en bukse, kjempevanskelig ! Så skal jeg begynne på kjappstrikka drakt.

Hva skal du bake?

Så har mannen glemt å ta med seg søppla. Skjønner ikke at det er mulig når jeg har satt to poser rett forran døra :p å vi som har så liten gang i tillegg.
Jeg har ikke nok med fingrer til å telle hvor mange ganger min samboer har klatret over søppelposen når han har gått ut.
Spør jeg etterpå hvorfor han ikke tok den med så svarer han "du sa itj nokka om nå søppel?"
Mannfolk ;)

Blir sikkert morsomt :) her er det tivoli første helga i oktober så håper lillebror har kommet før den tid ellers får jeg finne noen som kan være med snuppa ❤
Ja, det blir nok tungt til deg å gå så nært termin! :o
Har med meg trille for å putte klær og veske oppi+ en sammenleggbar krakk som jeg kan sitte på mens gutten kjører karusellene ;)

Jeg aner ikke hvordan jeg klarte å gå tom :o men vi hadde no rundstykker i frysen så da er frokosten redda :D
Godt det da ihvertfall :D
Og hvert i butikken nå?

God morgen. Startet dagen med grining, brøling, hyling osv. i dag også. Og jeg føler meg ganske teit, for jeg sjekket munnen for sikkerhetsskyld, og det var det en liten tann gitt. Ikke rart hun har vært uttafor og sint. Har sjekket den munnen opp og ned i 2 måneder, men ikke når det faktisk skjedde :-P Det slo meg ikke engang. Meeen forslag, før mor blir gal.
Dentinox! Men har den brutt ut skal dere være over det verste :)

Jeg har ikke nok med fingrer til å telle hvor mange ganger min samboer har klatret over søppelposen når han har gått ut.
Spør jeg etterpå hvorfor han ikke tok den med så svarer han "du sa itj nokka om nå søppel?"
Mannfolk ;)
Haha de søppelposene blir liksom usynlige :p sendte mannen en melding "åh ja jeg så de ikke"
Ja særlig :p

Mannfolk ;)
Haha! Det er sånn noen er. Må ha det inn med teskje.

God morgen. Startet dagen med grining, brøling, hyling osv. i dag også. Og jeg føler meg ganske teit, for jeg sjekket munnen for sikkerhetsskyld, og det var det en liten tann gitt. Ikke rart hun har vært uttafor og sint. Har sjekket den munnen opp og ned i 2 måneder, men ikke når det faktisk skjedde :-P Det slo meg ikke engang. Meeen forslag, før mor blir gal.
God morgen, og grattis med tann:D

Så har mannen glemt å ta med seg søppla. Skjønner ikke at det er mulig når jeg har satt to poser rett forran døra :p å vi som har så liten gang i tillegg.
Mannfolk i et nøtteskall!
Du får ta bilde, sende mld og spørre om han trenger briller eventuelt har blitt blind ;)

Back
Topp