Skravletråd September

Haha ja noen ganger har storebror fått trykket litt hvis jeg skal sende melding til gubben:-). Ikke så lett å forstå hva som blir skrevet;-)

Neei, tror ikke de egentlig prøver kommunisere så veldig i sine trykkinger heller :p mest bare gøy å taste :D

Hehe usikker enda, men sengetepper er jeg på jakt etter så begynner hjernen å surre for jeg vil ha med stjerner vet du;)
Masse flotte stoffer med stjernee her :)

71dcbd5978d88757dfac15bc99601ef0
18acea64207bdf6af50864a638baa0f6
7ee0f3fa88d27339b3ae091bca20aee1

Idag hadde ikke storebror tid til å si hade til meg da jeg leverte han i bhg:-). Gikk rett inn og lekte:-). Har storkost seg ifølge de ansatte og er en storsjarmør:-). Men hva de gjør ifht søvnen lurer jeg på for nå sovner han på 5-10 min uten vugging mens her hjemme bruker vi fort minst 30-40 min før han sovner. Forskjellen er vel at her hjemme har vi en utrolig urolig lillebror som hyler hver kveld om jeg ikke sitter i sofaen med han koblet til puppen
Så godt å høre :D her er det enda skrik når jeg leverer. Men hører det er over innen 30 sek når jeg er i gangen og kler på meg igjen eller ordner med ytterklærne.

Hun er visstnok blitt veldig kosete i bhg. Sitter i fanget til de voksne og prater voldsomt. :p en av de eldste guttene på avd er blitt så glad i henne at han gir henne hadeklem når hun drar hjem med oss :)

Redd du er gravid igjen? ;)
Hehe ja. Tanken slo meg og ble litt skremt;) men har jo spiral så Sjansen er jo liten. Har ikke hatt en eneste blødning på spiral før nå og veldig oppblåst. Og slik var det med frøkna. Men jeg krysser fingrene for at det er spiralen som forårsaker det og hormoner. Og at jeg har spist noe jeg ikke har tålt pga oppblåsthet;)

Hehe ja. Tanken slo meg og ble litt skremt;) men har jo spiral så Sjansen er jo liten. Har ikke hatt en eneste blødning på spiral før nå og veldig oppblåst. Og slik var det med frøkna. Men jeg krysser fingrene for at det er spiralen som forårsaker det og hormoner. Og at jeg har spist noe jeg ikke har tålt pga oppblåsthet;)
Husker da jeg hadde spiral at jeg fikk skikkelig gravidfølelse hele tiden :p brente av noen tester, men heldigvis og forventa negativ

Back
Topp