Ja utrolig herlig å se at han trivesSå deilig da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja utrolig herlig å se at han trivesSå deilig da
Haha ja noen ganger har storebror fått trykket litt hvis jeg skal sende melding til gubben. Ikke så lett å forstå hva som blir skrevet;-)
Masse flotte stoffer med stjernee herHehe usikker enda, men sengetepper er jeg på jakt etter så begynner hjernen å surre for jeg vil ha med stjerner vet du![]()
Fikk pakket og ryddet littFikk du gjort det du skulle?![]()
Så godt å høreIdag hadde ikke storebror tid til å si hade til meg da jeg leverte han i bhg. Gikk rett inn og lekte
. Har storkost seg ifølge de ansatte og er en storsjarmør
. Men hva de gjør ifht søvnen lurer jeg på for nå sovner han på 5-10 min uten vugging mens her hjemme bruker vi fort minst 30-40 min før han sovner. Forskjellen er vel at her hjemme har vi en utrolig urolig lillebror som hyler hver kveld om jeg ikke sitter i sofaen med han koblet til puppen
Håper hun har roet seg stakkars litenGa lille en paracet 7 i dag Morges pågrunn av tenner. Hun gnager og skriker. Er det innafor å gi henne en til? I stad fikk hun hvertfall sovet.
Oi, grunn til å teste??Småblødninger og oppblåst skremmer meg litt![]()
Hørtes deilig utDere driver med i dag da? Full sommer her. Sitter ute å soler meg med en god bok![]()
Huff da?Da har vi vært på besøk hos svigerfarhan er tilbake fra sykehuset. Så kom vi så klart rett til rushen
![]()
Så koseligJeg skal vaske gjesterommet for vi får overnattingsgjester fra lørdag til søndageneste planen jeg har
Du da?
Nei neiHuff da?har han blitt dårlig igjen?
Hehe ja. Tanken slo meg og ble litt skremtRedd du er gravid igjen?![]()
Åh gratisJa super nitro i green loungeble da altså emmaljunga
Står tilogmed i stua for øyeblikket![]()
Tenkte over der igjen.Sengesett eller noe over der igjen?![]()
Husker da jeg hadde spiral at jeg fikk skikkelig gravidfølelse hele tidenHehe ja. Tanken slo meg og ble litt skremtmen har jo spiral så Sjansen er jo liten. Har ikke hatt en eneste blødning på spiral før nå og veldig oppblåst. Og slik var det med frøkna. Men jeg krysser fingrene for at det er spiralen som forårsaker det og hormoner. Og at jeg har spist noe jeg ikke har tålt pga oppblåsthet
![]()
OkiJeg skal få lagt barn, betale regninger og skravle her
Du da?
Aha roligere på jobb snart går vi håpe. Joda går greit herAlt bra, men litt sliten
Hektiske dager på jobb..
Du da?![]()
Heldige!! Riktig god turMat spist
Nå sitter vi ved gaten